Beantwoord

KPN veilig houdt koppelingen naar apps tegen, hoe kan dat?

  • 20 December 2021
  • 2 reacties
  • 132 keer bekeken

Sinds kort houdt KPN veilig koppelingen tegen naar apps op de telefoon: betalen van bol.com naar Rabo bankier app en PostNL naar login scherm en terug.

Via Google Chrome lukt het wel dus het zit 'm in KPN veilig. Is er een update geweest ofzo? Kan dit worden vrijgegeven op een op andere manier? Vind dit knap vervelend, moet nu eerst mijn standaard browser omzetten.

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 December 2021, 20:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @4nne! Zou je me nog wat meer informatie kunnen geven? Bijvoorbeeld op welk apparaat je dit hebt en met welk besturingssysteem? En bedoel je dan met het gebruik van Google Chrome dat je dit doet op hetzelfde apparaat of op een ander? In de meeste gevallen kunnen we met dit soort zaken gelukkig gewoon een instelling aanpassen en is het daarmee verholpen. Laat hier even weten waarmee je KPN Veilig gebruikt en dan gaan we er mee aan de slag! :relaxed:

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @4nne ,

De laatste dagen zijn er veel van dit soort meldingen. 

In het instellingen menu van KPN Veilig kun je voor Veilig Browsen twee vinkjes plaatsen: 

  • Browserbeveliging inschakelen
  • Bankierbeveilinging inschakelen. 

Je zou kunnen kiezen om alleen de eerste in te schakelen. (Zelf heb ik ook alleen de eerste op actief staan.)  Dan ben je van het probleem af.Â