KPN Veilig icoontje verdwenen van mijn laptop

  • 15 December 2021
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

ik heb hetzelfde probleem nu.

KPN veilig werkt wel, maar icoon is verdwenen is nu een wit blad(vergelijkbaar met tekstverwerker)

*Admin: afgesplitst van oud topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @samien, welkom op het KPN forum! Een missend icoon van KPN veilig, is gelukkig niet meteen een reden tot paniek. Je hoeft KPN Veilig niet opnieuw te installeren. Je zou op een Windows computer in de taakbalk (onderin) een icoontje moeten zien dat KPN Veilig actief is. Soms is de taakbalk nog uit te klappen aan de rechterkant, zie je het icoon van KPN veilig dan wel? Als je twijfelt, kan je KPN Veilig altijd even opstarten. Kan je hem niet vinden? Zoek dan in jouw startmenu.

Dag Denise,

Dit antwoord had ik al gelezen en stelde me gerust.

KPN Veilig doet het inderdaad.

Maar op de plaats waar het icoontje op de taakbalk stond staat nu een leeg vakje.

Als ik daar met de muis daarop ga staan verschijnt wel KPN Veilig.

Melding gemaakt omdat het icoontje ineens is verdwenen, oftewel leeg is. Dat vond ik vreemd.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb er geen verklaring voor hoe dit kan gebeuren. Het belangrijkste is natuurlijk dat KPN Veilig nog wel werkt en dat je KPN Veilig ook nog kunt benaderen via het lege vakje op de taakbalk.

Jammer dat het niet bekend is.