Beantwoord

KPN Veilig installeren lukt niet. Moet eerst McAfee LiveSafe verwijderen, dit lukt niet.

  • 12 April 2022
  • 1 reactie
  • 189 keer bekeken

Ik heb KPN veilig voor meerdere apparaten aangeschaft, maar op mijn nieuwe laptop kan ik dit niet installeren.

Ik krijg de melding dat ik McAfee LiveSafe – Internet Security moet verwijderen, maar dit lukt niet.

Gaat niet automatisch en ook niet met een uninstal programma van McAfee of Revo uninstaller.

Hoe nu verder?

Groeten,

Ron Raijmakers

icon

Beste antwoord door Hanna_ 15 April 2022, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Welkom @Ronchristel

Wat vervelend dat de installatie van KPN Veilig niet lukt. Per apparaat heb je maar één antivirus nodig, sterker nog meerdere antivirus programma's zullen elkaar in de weg zitten. Zorg er dus voor dat je voordat je KPN Veilig installeert je alle antivirus programma's hebt verwijderd. Wij kunnen helaas geen McAfee van jouw computer verwijderen, ik raad je aan op hier contact met McAfee op te nemen als je hier problemen mee blijft ondervinden. Ik neem aan dat je de antivirus al handmatig hebt geprobeerd te verwijderen maar voor de zekerheid hier de stappen. 

De oude beveiliging kan als volgt verwijderd worden:

  • PC of laptop
    Ga naar instellingen en dan Verwijderen of toevoegen van apps of software.
  • Android
    Tik op de app Play Store
    Tik linksboven op het pictogram met de drie streepjes
    Tik hierin op Mijn apps en games
    Tik in de lijst met apps op Geïnstalleerd
    Tik op de beveiligingsapp en tik op Verwijderen
  • Apple
    Houd de app ingedrukt
    Tik op 'Verwijder app'
    Tik op 'Verwijder'