Beantwoord

KPN Veilig installeren op ASUS laptop lukt niet

  • 11 February 2022
  • 9 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik probeer al een paar dagen KPN Veilig te installeren, maar kom niet door het proces heen. Steeds strand ik, nadat ik heb aangegeven dat ik voor mijzelf het pakket op "dit apparaat” (ASUS laptop met Windows 10) wil installeren. Ik krijg dan de mededeling zoals die in bijgevoegde screenprint staat. Elke keer verwijder ik KPN Veilig helemaal met Revo en verwijder alle cookies. Bij een nieuwe poging geef ik de licenties vrij. Ik heb het op advies van de klantenservice in andere browsers geprobeerd; helpt niet (Ik gebruik Firefox, maar ook geprobeerd in Chrome en Edge). Een andere medewerker van de klantenservice heeft het op afstand in mijn laptop geprobeerd, maar ook hij kwam niet verder. Mijn abonnement op BullGuard is inmiddels afgelopen; ook met Revo volledig verwijderd. Nu draait Defender, maar ik wil graag KPN Veilig. Na meer dan 20 pogingen weet ik het niet meer.

Wie heeft een advies????

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 14 February 2022, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Faas Wilkes ,

Verwijder KPN Veilig is helemaal van jouw PC. Niet met REVO, maar op de officiële methode : 

1. Open het Windows menu

2. Ga naar KPN Veilig

3. Kies [Installatie ongedaan maken]

Het configuratiescherm wordt geopend.

bron : https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-pc.htm

 

Daarna dan weer opnieuw installeren. 

 

 

Helaas…. De medewerker van KPN ondersteuning die mijn laptop even overgenomen heeft gisteren heeft het zo ook 3 keer geprobeerd. Ik krijg nu weer:

Dit krijg ik steeds na de vraag of ik het programma voor mijzelf wil installeren.

KPN ondersteuning kan mij niet helpen; op dit forum lukt het ook niet. Na een keer of 40 (!!) proberen met verwijderen en opnieuw downloaden, loop ik steeds op hetzelfde punt vast. Ik ben er klaar mee.

Dat wordt dus geen KPN Veilig voor mij. Windows beveiliging (Defender) is tegenwoordig ook kwalitatief goed.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Faas Wilkes, wat rot dat je zo vastloopt op het installeren van KPN Veilig op je laptop. Ik lees dat je al van alles geprobeerd hebt, op advies van @Noordzee hierboven én onze klantenservice. 

Als je daar nog voor open staat, doe ik ook graag een poging. Heb je al geprobeerd om KPN Veilig als test op een ander apparaat te installeren? Dat vertelt veel over of het in de laptop zit, of dat er iets in het KPN Veilig abonnement of MijnKPN account niet goed gaat. Als je intussen besloten hebt om een ander antivirusprogramma te gebruiken, is dat natuurlijk ook prima. Als je maar een oplossing hebt, een antivirusprogramma is belangrijk.

Alexandra, bedankt voor de moeite en de goede wil, maar ik heb inmiddels Windows beveiliging ingesteld. Volgens wat ik op internet lees, is dat tegenwoordig ook een goede beveiliging. Dus ik laat het daar maar bij.

Nogmaals bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +19

@Faas Wilkes Helemaal prima. Als je vragen hebt of hulp gebruiken kunt, dan weet je ons hier te vinden :)

Ik heb het na 3 weken nog maar eens geprobeerd, maar exact hetzelfde resultaat als ik bij de opening van dit item beschreven heb. Alles verwijderd (ook de Defender uitgeschakeld) en KPN Veilig opnieuw geïnstalleerd……….. zelfde resultaat. Jammer.

PS Faas Wilkes was ook mijn gebruikersnaam.

Reputatie 7
Badge +19

@Grijze Robertus Jammer dat 't bij de nieuwe poging niet gelukt is. Heb je het ook nog op een ander apparaat kunnen proberen? Dat vertelt ons veel over waar het mis gaat.

…..

Als je daar nog voor open staat, doe ik ook graag een poging. Heb je al geprobeerd om KPN Veilig als test op een ander apparaat te installeren? Dat vertelt veel over of het in de laptop zit, of dat er iets in het KPN Veilig abonnement of MijnKPN account niet goed gaat. Als je intussen besloten hebt om een ander antivirusprogramma te gebruiken, is dat natuurlijk ook prima. Als je maar een oplossing hebt, een antivirusprogramma is belangrijk.

Â