Beantwoord

KPN veilig op 5 apparaten, kan maar 2 licenties gebruiken

  • 4 October 2023
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Als ik op de website van KPN veilig terecht kom, staat daar vermeld “Gratis op 5 apparaten”. Ik heb nu 2 licenties in gebruik. Als ik dat wil uitbreiden naar 5 moet ik gaan betalen.
Beetje vreemd.
Gezien het feit dat KPN Totaal alleen maar duurder wordt (inmiddels € 82,95 per maand) en wij daarnaast nog 2 mobiele abonnementen hebben (waarvoor wij ook behoorlijk betalen), zou ik het aantal van 5 apparaten normaal vinden.
Graag een reactie.

 

icon

Beste antwoord door PeterG 4 October 2023, 23:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

De 5 gratis licenties is alleen mogelijk bij de nieuwe abonnementsvorm.  Je zou over kunnen stappen wellicht.  Bel anders van de week de klantenservice 0800-0402. Sowieso is het goed om jaarlijks naar je abonnement te kijken.  

Je hebt nu nog Alles in één. Toen waren er nog 2 licenties. Dat verandert nu niet. 

Kijk eens of je met hetzelfde aanbod (o.a. zenderpakketten) niet wat goedkoper uit bent met het huidige abonnement. Dit nieuwe abonnement heeft 5 licenties. 

Misschien ook vaste telefoon weglaten als je die niet meer gebruikt. Dat zit bij Alles in één ook ingebakken.