Beantwoord

KPN Veilig op iPhone 12 lukt niet door foutmelding KPN ID

  • 10 January 2023
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Hallo ook ik krijg die mededeling als ik een kpn ID nieuw wachtwoord wil aanvragen.

met mijn oude wachtwoord kan ik wel inloggen gek genoeg

wat is dit ? Blijft het systeem hangen omdat het eerdere pogingen wachtwoord niet herkende en ik time out kreeg?

ik wil gewoon “kpn veilig” gebruiken op mijn iphone 12 

moet ik de app weggooien en opnieuw beginnen?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 16 January 2023, 13:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Interreli,

We zijn een aantal dagen verder, doordat we in verband met drukte nu pas aan jouw vraag toekomen; is het in tussentijd gelukt? Zo nee, dan wil ik je inderdaad aanraden om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren, dat zorgt er vaak voor dat rare problemen verholpen worden!