Beantwoord

KPN Veilig virusdatabase updaten lukt niet

  • 12 June 2022
  • 34 reacties
  • 1143 keer bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Nee klopt. Maar als je die wel toe zou willen voegen aan jouw profiel, dan kan ik daar melding van maken. Hoe meer hoe duidelijker het is om er nog meer mee  aan de slag te gaan.

Okeeee…. Alle details staan in m’n bericht. Dan heb je geen zaken nodig als m’n geboortedatum, abonnee nummer etc. Das gek en overbodig. Iets met privacy en zo? Als dit soort zaken veelvuldig voorkomt bij een bepaald OS dan ga je daarmee aan de slag. En persoonlijke gegevens zijn nooit nodig om een software / programmeer probleem op te lossen. En ik weet wel dat bedrijven zo graag, zo veel mogelijk weten van hun klanten, maar nee dank je. 

Reputatie 7
Badge +20

Dan kan ik geen melding maken. Deze maak ik voor je persoonlijk. 

Overigens is er iemand gebeld en daar kwam uit dat de F Secure echt even volledig verwijderd moest worden, zeker als het nog de XS4ALL versie is. En daarna kan de KPN versie geïnstalleerd worden. 

Zelfde verhaal. Updaten lukt niet. De enige oplossing is verwijderen en opnieuw installeren. Is al jaren zo. Dat kan niet de bedoeling zijn toch? Klanten hebben dit hier ook vermeld since 2021 en het is nog niet opgelost. Kom op jongens! Doe eens wat aan! 

Updaten lukt mij ook niet al jaren. Dat kan niet de bedoeling zijn toch? Klanten hebben dit hier ook vermeld since 2021 en het is nog niet opgelost. Kom op jongens! Doe eens wat aan! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het nu intern doorgegeven. Hopelijk kan het opgelost worden. In ieder geval als ik reactie krijg, dan laat ik het weten. 

Identiek probleem zoals alle anderen hier. Hoop dat KPN de software-bug in KPN-veilig kan oplossen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Allen, 

Ik heb terugkoppeling ontvangen. Afgelopen week is er een nieuwe versie uitgekomen. Versie 19.1. Die moet het automatisch update probleem oplossen. Heb je deze nog niet, verwijder dan KPN Veilig en installeer deze opnieuw. Dan moet het vanaf dan weer automatisch gaan. 

Ik heb de nieuwe versie. Bedankt!

Hier hetzelfde probleem met Windows 11. Programma heb ik al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen lukte het wel. Nu wederom hetzelfde probleem.

Dit is een veel voorkomend, meerjarig probleem wat nog steeds niet opgelost is. Te triest voor woorden, aangezien KPN reclame maakt voor dit programma.

Ik heb het verwijderd en ga naar een ander. Klaar mee.

Reageer