Beantwoord

KPN Veilig voor 12 apparaten, maar kan niet installeren

  • 17 February 2022
  • 13 reacties
  • 119 keer bekeken

Hi, vanaf december klant geworden met een hussel pakket, inclusief kpn veilig 12 apparaten. Betaal hier ook voor...alleen krijg ik dit maar niet geactiveerd door kpn. Paar keer gebeld, iedere keer ander verhaal. 

Laatste verhaal...glasvezel word aangesloten en dan ook kpn veilig...alsof je alleen met glasvezel kpn veilig pakket kan afnemen. 

Komt monteur glasvezel aansluiten, kan zo rechtsstreeks van buiten de meterkast in zegt geen geschikte plek te hebben, is zzp en mag niet zomaar glasvezel aansluiten, of er een gat door de muur naar de huiskamer gemaakt mag worden.…

Betreft kpn veilig: kpn komt afgesloten contract niet na. Hoe word dit opgelost? Bellen heeft blijkbaar geen  zin. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 17 February 2022, 21:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

Gaat dit om aanleg van glasvezel of zit de aansluiting al in huis??

Hi Joep. Glasvezel nog niet in huis, recent door kpn in onze straat gelegd. Monteur (zzp-er) eergisteren geweest om het aan te sluiten. Meterkast vond hij geen geschikte plek (terwijl december kpn monteur hier wel kastje heeft opgehangen). Als hij het toch zou ophangen dan kreeg hij niet betaald..

Onverrichte zaken is hij weer weg gegaan. 

Nu nog geen glasvezel 

Badge +19

O ok dan zit je hier verkeerd.  Dit is de provider kpn. Die heeft niets met aanleg.  Je moet zijn bij de netwerkbeheerder en dat is een ander bedrijf.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 

Oke...maar hoe zit het dan met het afgesloten contract met kpn waarin ook kpn veilig 12 apparaten 4.99 euro is afgesloten? Dit staat los van glasvezel.…

Mij bericht eindig dan ook met vraag hoe het zit met kpn veilig:(Betreft kpn veilig: kpn komt afgesloten contract niet na. Hoe word dit opgelost? Bellen heeft blijkbaar geen  zin.)

Neem aan dat kpn hier wel over gaat. 

Badge +19

Even voor de duidelijkheid. Je hebt nu dus een Hussel abonnement maar dan over koper. De oude telefoonlijn zeg maar. Als straks de glasvezelaansluiting er is wordt je automatisch overgezet naar glasvezel.  Of zit je nu bij een andere provider?

Hi

Begrijp de verwarring.

Ja, hussel pakket van kpn via koper sinds dec 2021, en als glasvezelaansluiting er is automatisch omzetting naar glasvezel. 

Met afsluiten kpn abbonement in dec ook kpn veilig afgesloten. Tot op heden staat deze nog niet geactiveerd,  kan er geen gebruik van maken. Hiervoor word wel elke mnd 4.99 euro betaald. 

Krijg ook iedere keer een ander antw als ik bel waarom kpn veilig nog niet geactiveerd is, medewerkers snappen het ook niet maar geven ook geen oplossing. Word hier een beetje geïrriteerd door :disappointed:  (waar dus als laatste antw van kpn over de glasvezel en dan pas kpn veilig, ook dit loopt niet goed)

Waarom kan kpn veilig niet geactiveerd worden? 

 

 

Badge +19

Heb je wel gebruik gemaakt van de beheerpagina van kpn veilig??

https://inloggen.kpn.com/?client_id=B5UrBw5YjCCaJP3xwNdlu9Hf6xEkg9gSr73NyyvI&scope=openid&response_type=code&redirect_uri=https%3A%2F%2Flogin.kpn.com%2FExternal%2FCallback&state=CfDJ8FzHQy40InpPrsf6NV7sId6Ei0dKcR1VbwK37_7KopEJi7sL_C_XcV0x01Ga9MbwQb_EtLPr61y2SQ5qk6KZHZBR8FwU2rGl0HJvLOrJDs_jLtCWkCJOefm7J53CwFplL_OPW9vqjuzCTL9oijLQKgtciS1nBx_KrudIJ7NaQRAbE4jTr2PeabOaHPHdh-gjgPjIkgGyzgqQAMRzsOQN73mPRQ_7kJ6WMNp__5i5j-lnSWQ8uS4BC-Uel2AN9u-CyPmln26DlTo-6Oc6Ru24hNifi5gFBUO_nNxfxb89BTKcJMeWjp4Sk0Gd_v3zNYDq3ZLhGjofduGsez518E_8F85VjYZCRRgfyC2PlqA3TMIWnKwBk_yBw-iIkkuvUwBp-aJxf_XDf-chH6KM-rHwheOyVb_8q3OeJu5gU2DqDumyIFH7PJhIAD8Y89mWAnVDysOVlQyQzifAcVGK9VG1RLNI7RWvv_TkmDFxnvChE6nDSat3V8luTDenmM0PIWLtJh3SC-veHHQA0jxL4Mer68k

 

Collega's kunnen kpn veilig 12 apparaten niet activeren 

Badge +19

Heb je op alle apparaten kpn veilig geïnstalleerd via de beheerpagina? Klik op de groene tekst in mijn vorige bericht.

Ik ben eerder in dit menu geweest. Echt waar! Ik heb namelijk 2 mobiele telefoons al in december gekoppeld aan kpn veilig op basis vd gratis beveiliging. 

Medewerkers kpn zagen iedere keer dat het niet geactiveerd is.....…

Maar nu het wonder; er staat nu dat ik 12 apparaten kan aansluiten ipv 2/2.

Meteen tabl geprobeerd...en het werk.

Blijkbaar heb jij magische typ vingers.

Ik ben perplex…

Morgen laptop proberen😁

Dank je wel voor je genomen moeite en geduld. 👍

Dat is 1 ding wat opgelost is, nu aan de slag met glasvezel bedrijf😈😉😉😉