Vraag

KPN Wachtwoordmanager koppelen lukt niet

  • 5 October 2023
  • 10 reacties
  • 187 keer bekeken

Badge

Het lukt mij niet om de KPN Wachtwoordmanager (1Password) aan mijn bestaande 1Password account te koppelen. Wanneer ik de activering volg en hij mijn account (“duplicate”) vindt, dan kom ik gewoon in mijn wachtwoordenkluis zonder mogelijkheid om het abonnement te linken. Ik vraag me ook af of het uberhaupt mogelijk is bij een bestaand account, want de informatie lijkt elkaar tegen te spreken in de mail en op de website. Resultaat op meerdere type devices en meerdere browsers is hetzelfde.

Volgens de mail is het mogelijk om de betaling via KPN te linken aan een bestaand account:

En volgens de website niet:

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @rheijmans en bedankt voor jouw bericht :)

Dat is inderdaad heel erg tegenstrijdig, dat het volgens de mail wel zou moeten werken maar dat op onze site weer wordt aangegeven dat dit niet werkt. Ik kan dit ook niet meteen plaatsen en ga navraag voor je doen! We hebben trouwens ook een artikel op onze kennisbank over de Wachtwoordmanager. Volgens deze informatie zou het wel moeten werken met 1Password. 

Ik heb hetzelfde probleem

Zie de mail en de website. 

En als ik mijn bestaande account gebruik dan logt hij in de web versie van 1Password.

En vervolgens kan je niets

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb hetzelfde probleem

Zie de mail en de website. 

En als ik mijn bestaande account gebruik dan logt hij in de web versie van 1Password.

En vervolgens kan je niets

Hoi @Living Mobile en dank ook voor je bericht!
Ik heb de vraag inmiddels uitstaan en zodra ik meer weet, meld ik me hier meteen. 

Reputatie 1
Badge

Beste , 

Ik heb hetzelfde probleem hieronder het antwoord van support 1password:

 

At this time we are waiting on KPN to finish a few things on their end before we can start linking their subscriptions to existing accounts. As such, any subscription purchased through them can not be used yet.

Dit draadje is inmiddels een maand oud en ik lees nog geen oplossing? Ik loop tegen hetzelfde aan:

Het leek even goed te gaan; na activatie kon ik met het emailadres van het bestaande 1P-account verdergaan. Echter heb ik nu 2 accounts; mijn originele met al mijn wachtwoorden en een nieuw (Family-)account via KPN, zonder mijn wachtwoorden…

Wat nu te doen?!?

Reputatie 2

Goedemorgen @rheijmans en bedankt voor jouw bericht :)

Dat is inderdaad heel erg tegenstrijdig, dat het volgens de mail wel zou moeten werken maar dat op onze site weer wordt aangegeven dat dit niet werkt. Ik kan dit ook niet meteen plaatsen en ga navraag voor je doen! We hebben trouwens ook een artikel op onze kennisbank over de Wachtwoordmanager. Volgens deze informatie zou het wel moeten werken met 1Password. 

Mijn bestaande 1Password account op mijn iMac is wél gekoppeld, maar de app op mijn iPad niet. Wat kan ik doen? App verwijderen en opnieuw installeren? Waarom duurt het zo verschrikkelijk lang voordat KPN een oplossing biedt. Het is een staaltje beroerde klanten’service’…..

Hallo, 

 

Ik heb het zelfde probleem als #living account aangemaakt maar krijg verder niks tezien over edn koppeling

Ook geen wachtwoorden te zien in het nieuwe kon account.

 

Kunnen jullie mij ook helpen? 

 

Groeten François 

Reputatie 2

Ik heb 1PW gevraagd en kreeg he tvolgende antwoord, misschien heb je er wat aan:

Thanks for getting back to us!

I can see that you have the following accounts associated with this email address:

1 frozen .com individual account, 279 items
1 active .eu account with a KPN promotion, empty
If you've also subscribed via the App Store on top of the KPN promotion, you can cancel your Apple subscription as this isn't needed as well as the promotion. If you'd like to keep the .eu account with the KPN promotion, if you're able to sign in to both accounts you can copy your items over and then sign out of and delete the frozen .com account.

Add both accounts to the app if you haven't already done so: How to add another 1Password account to the apps
Copy your items from your frozen .com account to your active .eu account: Move and copy items
Sign out of the frozen .com account: Sign out of 1Password

Bij mij heeft het gewerkt.

Bedankt voor het delen van dit bericht. 

 

Ok, dus moet ik alles handmatig over gaan kopiëren.

Dat word een hele klus. 

Dus dat kpn je bestaande account ff omzet klopt niet helemaal 

Reputatie 2

Nee joh. Je moet  eerst je gegevens uit je bestaande account exporteren naar een andere plek (een map. of zoiets). Daarna log je in op dat nieuwe account .eu en dan importeer je alle ww weer.

Reageer