Beantwoord

Krijg berichten in de mail van MacAfee en Ziggo dat ik afgesloten wordt, wat moet ik doen?

  • 16 November 2023
  • 8 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik krijg steeds bericht van macefee, dat ze mij gingen afsluiten nu weer van ziggo er staaf we hbben je genoeg gewaarschuwd ik 

weet dat ziggo voor sport was mijn man is overleden en naar mijn weten opgezegd maar alleen kpn houd geld af zie geen ziggo 

hoe en watmoet ik nu doen is het een truc is het waar of moet ik opletten voor nep bericht ik durf er niet op te reageren mijn account ik 

snap  er niet veel van heel vreemd 

 

icon

Beste antwoord door VwDt 16 November 2023, 20:29

Bekijk origineel

8 reacties

Lijkt mij spam (nep berichten). Deze gewoon negeren.

Oké ja ikheb de laatste weken steeds deze berichten ontvangen , niet op gereageerd maar nu  mijn account stoppen enzvond ik toch te ver gaan  ik ben blij dat u .er ook zo over denkt .ik verwijder bericht heel H dank voor U antwoord. Tuppy 

Vind hetnu toch wel heel vervelend toch weer steeds die mails van mcen fee ,en dan ziggo ik wil hier vanaf , account afsluiten. Zeggen ze wel maar nee hoor niks gedaan ook al is het nep of spam of wat dan ook hoe kom ik hier vanaf  griet Tuppy 

@Tuppy  gebruik je  toevallig chrome, 

Reputatie 7
Badge +7

dit gaat over (spam) mails, welke relatie met de browser makelaardij zie je?

Reputatie 7
Badge +9

Dit zijn gewoon spammails van iemand die naar mijn idee beter op zijn plaats is in Pieter Baan. Gewoon wissen. 

Oke ,ja ik had  dit. Reeds. Eerder gehad. Maar ik verwijderd ze direct maar ze blijven komen ,   Heel vervelend. , h dank voor je berichtje aan mij Arien c … 

Nu hoef ik geen mails meer te ontvangen maar. Hoe vermeld ik dat nu. 

Reageer