Vraag

Lawaaiige straatkast

  • 25 November 2019
  • 32 reacties
  • 894 keer bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Badge

Hallo @Nadia bedankt voor de terugkoppeling. Wat ik in deze wel mis; ik hoor nooit wanneer en of er iemand ter plaatse is geweest. Jij hebt al meerdere malen monteurs op pad gestuurd maar de door mij gemelde problemen zijn nog nooit helemaal weggeweest. Vanuit mijn oogpunt kan het zelfs zo zijn dat er nog nooit iemand is geweest. Vandaar mijn eerdere vraag of er eens wat duidelijker teruggekoppeld kan worden. Dat ik niet dagelijks reageer is niet omdat ik geen verstoorde nachtrust heb maar dat ik, zeker in deze Coronatijd, rekening houd met een iets langere oplostijd. Daardoor krijg jij wellicht de indruk dat het beter gaat maar helaas is dat niet het geval.

Reputatie 7

Klopt wat je schrijft, we geven alleen een terugkoppeling wanneer de monteur dat ter plekke noodzakelijk acht. Meestal is het na een inspectie en eventueel herstel van een aantal onderdelen weer in orde. Ik heb Allinq nu ook gevraagd om een update van de werkzaamheden en eventuele vervolgstappen omdat het bij jou nu een aantal keren voor is gekomen. Dank voor je geduld, we waarderen het dat je ons de tijd (vooral nu) geeft om het op te lossen. Je hoort binnen 10 werkdagen weer wat van mij :) 

Badge

@Nadia is er nog wat te melden?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Presage, Nadia is momenteel even niet aanwezig. Ik kan zo snel geen update of terugkoppeling vinden hierover. Ik heb de achterliggende afdeling gevraagd om een update of terugkoppeling!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb antwoord! ze sturen:

op 10-7 is er een monteur van ons op locatie geweest.
Hierbij heeft de monteur geconstateerd dat de kast weinig tot geen geluid produceert, wel hebben ze de temperatuurinstellingen aangepast.

Speelt het probleem nog steeds?
Gezien je ons hier de vraag stelt ga ik er vanuit dat dat inderdaad het geval is. Klopt dat?

Badge

@Thomas , @Nadia 

Er is zojuist wederom een monteur van Allinq langsgeweest die zo vriendelijk is geweest mij er even bij te betrekken. Deze monteur heeft het probleem weten te reproduceren. Hij heeft ontdekt dat het probleem in de kastventilatie zit; zodra het windstil is kan de kast zijn warmte slecht afvoeren en beginnen de fans in de kast steeds sneller te draaien. Zodra de wind aantrekt neemt het probleem af, zelfs de afgelopen warme dagen is er overdag weinig overlast geweest maar ‘s nachts ging de kast weer aardig tekeer. Hij heeft het probleem nog niet kunnen verhelpen, hij gaat intern overleggen of er een oplossing kan worden bedacht. Ik vind het in ieder geval heel fijn dat de monteur het met mijn klachten eens is; de kast maakt op bepaalde momenten echt bijzonder veel lawaai. 

Reputatie 7

Dank voor de terugkoppeling Presage. Wel erg vervelend dat het nog niet helemaal is opgelost, maar er lijkt wel wat schot in de zaak te zitten. Dat is goed nieuws. De monteur zal verder zoeken naar een duurzame oplossing. Hierover word je op de hoogte gehouden. Mocht je vragen hebben, trek hier dan gerust weer even aan de bel :)

Reageer