Beantwoord

mail met een te hoge rekening

  • 27 November 2020
  • 6 reacties
  • 131 keer bekeken

Badge

Ik krijg een mail met een rekening van 275.01 €. Normaal een rekening van ongeveer 75€. 

In kijken kan ik de november rekening nog niet terugvinden.

Dus gaarne uitzoeken.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 2 December 2020, 11:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik denk dat de rekening eerder inzichtelijk is voor u, dan dat de medewerkers dit hebben uitgezocht. Het is namelijk druk op het forum en een reactie kan even op zich laten wachten. Kunt u via mijnKPN de rekening niet al zien toevallig?

Vul u profiel vast aan zodat medewerkers toestemming hebben om in u dossier te kijken.

Badge

Het is nog niet zichtbaar in MijnKPN. Maar dus wel een mail ontvangen.

Waar kan ik mijn profiel aanvullen?

Badge

Inmiddels ook rekening in mij KPN overzicht en daar is het verwachte bedrag vermeld. Dus afwijkend van de verstuurde mail.

Vreemd.

Is de mail wellicht phising?

Badge

Zag er wel heel goed uit. Maar wellicht phising.

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Alfred Ruiter, bij jouw gegevens in onze administratie kom ik de factuur met een bedrag van €275,01 niet tegen voor de maanden oktober en november. De e-mail is niet van KPN afkomstig zijn maar is een phishing bericht. Hij staat inmiddels ook vermeld op: https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/valse-email.htm