Beantwoord

Melding "Op dit moment kunt u niet inloggen" bij Veilig internet

  • 25 January 2024
  • 6 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik kan met mijn account inloggen bij KPN maar inloggen bij veilig internet lukt niet. krijg melding op it moment kunt u niet inloggen. Probeer het opnieuw.

 

Na 30 minuten proberen werkt het nog niet.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 January 2024, 14:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

dit is de hele dag al, vanochtend dacht ik dat het kwam omdat ik niet via een KPN ip er naar toe ging. Maar nu thuis er ook last van.

 

Dacht ga even op het forum kijken. En daar was jouw bericht met het zelfde euvel ;)

Klopt, volgens KPN is er een storing bij de installatie server. Is nu nog steeds niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @baauwg en @ronaldbronsink, er is momenteel inderdaad een verstoring: 

Hopelijk is het snel opgelost!

Toch vreemd dat er vanaf donderdag een verstoring is die niet opgelost wordt. Wel handig om veilig internet te hebben. Terwijl er bij withsecure geen problemen zijn.

Toch vreemd dat er vanaf donderdag een verstoring is die niet opgelost wordt. Wel handig om veilig internet te hebben. Terwijl er bij withsecure geen problemen zijn.



Wat heeft withsecure met KPN Veilig te maken @baauwg ?

Op je laptop met Windows heb je standaard Windows Defender, dus veilig internet.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb begrepen dat dit probleem sinds donderdag opgelost is, @baauwg en @ronaldbronsink!

Reageer