Beantwoord

Melding op smartphone dan KPN Veilig actief is, hoe zet ik dit uit?

  • 17 October 2023
  • 4 reacties
  • 260 keer bekeken

Op mobiel krijg ik een melding dat de kpn veilig virusscanner actief is. Maar deze moet worden uitgevoerd om te kunnen beschermen. Deze melding moet worden weergegeven anders wordt de kpn veilig virusscanner gesloten door androidsysteem. Ik krijg de melding niet weg wat moet ik doen om de melding te verwijderen en ook het vinkje

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 October 2023, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Sammy Rianne Meizje, welkom! Wat voor telefoon heb jij? Op welke Android versie draait deze? Je zou eens kunnen proberen op KPN Veilig Virusscanner te verwijderen en opnieuw te installeren. 

Reputatie 7
Badge +10

Die melding heb ik ook. Zoals ik het lees moet dat vinkje en melding zichtbaar blijven, anders werkt KPN veilig niet meer. Blijkbaar kan/mag het niet op de achtergrond draaien.

Reputatie 7
Badge +9

@Sammy Rianne Meizje Je kan in instelling/batterij uitvoeren in achtergrond activeren voor antivirus-service. En instelling - melding/notificatie ook activeren voor de dienst.

Dank u is gelukt. Fijne dag TDN

Â