Beantwoord

Nepmail KPN: Gelukkige ontvanger

  • 10 April 2021
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo, heb het ook al op FB geplaatst, maar ik heb een nepmail gekregen, zg van KPN dat ik een gelukkige ontvanger was en kon een cadeautje uitzoeken. Wel KPN logo maar afzender was markandspencer, met de muis over het adres, blijkt het een duister adres uit .be te zijn. U bent gewaaschuwd!!! 

 

*Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 11 April 2021, 21:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Peter47, heel fijn dat je dit hier meldt en ook zo scherp was om met je muis over het adres te gaan! Er komen helaas heel fijn nepmails (phising) voor… :unamused: Wil je eens controleren of de mail die jij ontvangen hebt, al gemeld staat bij de meldingen die bij ons bekend zijn

Volgens mij nog niet, hè? Mocht je de mail nog niet permanent gewist hebben, wil ik je vragen om de mail door te sturen (kies voor ‘Doorsturen als bijlage’) naar onze Abuse desk: valse-email@kpn.com.

Je melding wordt gewaardeerd, dank je wel! 

Krijg ze dagelijks binnen van allerlei pluimage, meld alleen de banken nog, word bijna een dagtaak.

Reputatie 7
Badge +16

Echt hè?! Ik moet soms ook twee keer knipperen en goed controleren of het phising is. Ik kreeg er laatst één binnen van PostNL: naam, adres klopte, in zoverre: we zijn net een maand geleden verhuisd. Die heb ik ook nog wel gemeld bij PostNL zelf. Helaas hebben de makers van de mail toch beet gehad, te lezen in dit topic:confounded: