Beantwoord

Omzetten F-secure naar nieuwe app

  • 25 April 2024
  • 5 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb op mijn MacBook de nieuwe F-secure app geïnstalleerd, met mijn bestaande wachtwoord en dat lukte goed.
Vervolgens wilde ik hetzelfde doen op mijn iPhone: app geïnstalleerd en inloggen om iPhone te kunnen verbinden aan app op MacBook.

En dat lukt niet: mijn wachtwoord werd niet herkend door de app op de iPhone en ik kon niet verder. Vandaag nog een poging ondernomen en nu is de toegang op de iPhone ‘beperkt’.

VRAAG: wat moet ik doen om andere apparaten te koppelen?  

icon

Beste antwoord door Mel5 26 April 2024, 11:02

Bekijk origineel

5 reacties

Ik loop net tegen precies hetzelfde aan. Heb met succes de nieuwe Fsecure app op de IPad geïnstalleerd. De app vervolgens ook op mijn Samsung telefoon geïnstalleerd.
Deze geeft op de samsung, net als op de Ipad, aan 2 apparaten te beschermen, dus dat gaat goed.

Maar om de wachtwoorden ook op mijn samsung telefoon te importeren moet ik de koppelkoers die ik op de IPad genereer invoeren op de Samsung. Ook dat gaat goed. Maar bij het invoeren van het hoofdwachtwoord krijg ik telkens de melding dat het hoofdwachtwoord niet correct is, maar het is 100% zeker goed ingevoerd, ook binnen de 60 seconden waarin de koppelcode gegenereerd is. Na tig pogingen geef ik het op, hopelijk weet iemand een oplossing😃

Hebben we het over Fsecure of over KPN veilig @PaulieK ?

@N.N. F-Secure

@Mel5   Inmiddels heb ik het kunnen oplossen door toen mijn iPhone bij F-Secure app bij inloggen de mogelijkheid  “wachtwoord vergeten” aangaf die aan te klikken. Toen kreeg ik een link in mijn mail en daar heb ik toen als ‘nieuw wachtwoord’ gewoon mijn hoofdwachtwoord van F-Secure ingevuld en nu werkt het. Ik hoop dat dit verhaal een beetje te snappen is. Zo niet, laat maar weten … Succes!

@N.N. F-Secure

@Mel5   Inmiddels heb ik het kunnen oplossen door toen mijn iPhone bij F-Secure app bij inloggen de mogelijkheid  “wachtwoord vergeten” aangaf die aan te klikken. Toen kreeg ik een link in mijn mail en daar heb ik toen als ‘nieuw wachtwoord’ gewoon mijn hoofdwachtwoord van F-Secure ingevuld en nu werkt het. Ik hoop dat dit verhaal een beetje te snappen is. Zo niet, laat maar weten … Succes!

 

Het ging om Fsecure. Dank je wel voor je reactie. Ik heb vandaag opnieuw de procedure doorlopen en nu pakt de app mijn hoofdwachtwoord wel, blijkbaar was de oplossing even wachten. Ik hoefde dus geen nieuw wachtwoord aan te vragen.

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te lezen dat het na wachten, of een wachtwoordreset voor jullie beiden weer werkt, @PaulieK en @Mel5!

 

 

Hebben we het over Fsecure of over KPN veilig @PaulieK ?

KPN Veilig ondergaat een beetje een re-branding, zoals dat dan heet. KPN Veilig wordt meer een overkoepelende term voor verschillende producten. Waarbij we die onderliggende producten meer aanduiden met hun eigen merknaam. Dus de virusscanner van KPN Veilig noemen we nu F-Secure, enzovoort. Meer daarover op kpn.com/veilig

Reageer