Beantwoord

Onbekende inlog op mijn kpn, waar kan ik meer informatie vinden?

  • 22 August 2023
  • 5 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik kreeg een melding dat er om 1:21u een inlog bij mijn kpn is geweest via een nieuw apparaat. Kan ik zien vanaf welk apparaat en welke omgeving er is ingelogd? 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 22 August 2023, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Rema1315 die melding krijg ik ook regelmatig en aan het tijdstip te zien, weet ik dat ik dat zelf ben geweest.

Bij jou, bij een groter gezin, kun je het zelf zijn geweest of een van je huisgenoten.

 

Hallo,

 het tijdstip maakt het juist vreemd. Ik ben het zelf niet geweest en ook niemand van mijn gezin. Vandaar dat ik benieuwd ben of ik kan zien vanaf welk apparaat en welk locatie er is ingelogd. 

Hallo @Rema1315 sommige modems hebben een logboek, waar je zoiets in terug kunt vinden.

Anders voor alle zekerheid de wachtwoorden van modem en wifi aanpassen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rema1315, welkom op ons forum!
Als je deze inlogpoging niet herkent is toch wel het advies je wachtwoord te wijzigen (en ook op andere sites als je daar dezelfde gebruikt) en ook tweestapsverificatie in te stellen. Meer daarover kun je vinden op onze kennisbank:

Reputatie 7
Badge +21

.…

Anders voor alle zekerheid de wachtwoorden van modem en wifi aanpassen.

 

Het betreft hier MijnKPN,  belangrijk is dus het wachtwoord van je KPN ID te wijzigen.
Modem en wifi wachtwoord speelt hier geen rol.