Vraag

Ongewenst gebeld door de Phonehouse of Destiny

  • 27 October 2021
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Sinds mijn overstap naar KPN wordt ik dagelijks meerdere keren gebeld met verschillende nummers die als herkomst de Phonehouse of Destiny services hebben.

Ze proberen mijn abonnement om te sluiten en ookal weiger je medewerking, proberen ze informatie in te winnen om je door hun "aanmeld" formulier te loodsen.

Ik word hier stapelgek van, heb ik het ene nummer geblokkeerd, bellen ze een uur later met een ander nummer.

Hoe kan dit??

Is er een datalek geweest?

Zijn er meer die last hebben na hun overstap?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Wat enorm vervelend dat je dit ervaart. Via je vaste of mobiele telefoon?

Ik heb zo maar het idee dat die bedrijven Phonehouse en Destiny hier zelfs niets mee te maken hebben. Maar dat hun namen misbruikt worden. Dit lijkt eerder op phishing (als ik het goed spel, het blijft een lastig woord).

Dit is op mijn mobiele nummer.

Ja het is best vervelend, heb dit nummer al 20 jaar.

Nog nooit meegemaakt dit.

Tja, een nieuw nummer nemen is denk ik lastiger. Ik moet er, nu ruim 17 jaar hetzelfde 06 nummer, ook niet aan denken.

Stug “niet geïnterresseerd” en verbinding direct (!) verbreken en dan nummer blokkeren vol blijven houden. Het houdt een keer op.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Isabel, welkom hier.

Tja, een nieuw nummer nemen is denk ik lastiger. Ik moet er, nu ruim 17 jaar hetzelfde 06 nummer, ook niet aan denken.

Stug “niet geïnterresseerd” en verbinding direct (!) verbreken en dan nummer blokkeren vol blijven houden. Het houdt een keer op.

Ik sluit me ook aan bij wat Peter zegt. Een nieuw nummer is uiteraard mogelijk indien je hier geen bezwaar tegen hebt. Verder zoveel mogelijk negeren, op het moment dat ze doorhebben dat er niets te halen valt zal het hopelijk vanzelf ophouden.