[Opgelost] Problemen met het installeren van KPN Veilig

  • 29 January 2024
  • 21 reacties
  • 2041 keer bekeken
[Opgelost] Problemen met het installeren van KPN Veilig
Reputatie 7
Badge +13

 [Opgelost] Problemen bij het installeren van KPN Veilig

 

Er is momenteel een storing gaande waardoor je problemen kunt ervaren bij het installeren van KPN Veilig.  Hier wordt aan gewerkt. 

 

Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Update #3: 01-02-2024 15:00 uur:

Het issue met het certificaat is opgelost.

Update #2: 01-02-2024 00:00 uur:

Een issue met een certificaat wijziging is opgelost. Hierdoor is de dienstverlening voor een deel van de klanten hersteld. Het onderzoek wordt voortgezet. 
Voor de duidelijkheid, de veiligheid is niet in het geding. Apparaten blijven gewoon beveiligd. Gaat puur om het onbereikbaar zijn van de pagina waar je KPN Veilig installeert.

Update #1: 29-01-2024: Uit onderzoek blijkt het probleem bij F-Secure te liggen. F-Secure is met hoogste prio aangestuurd voor verder onderzoek en herstel.

 
 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Als ik inloggen met wachtwoord, krijg ik een code toegestuurd. 

Als ik deze dan invoer, krijg ik daarna , de opmerking probeer opnieuw. 

Ik  kan niet inloggen bij KPN Veilig. Ik heb dit gisteren en vandaag telefonisch gemeld. Wordt er al aan dit probleem gewerkt? Weet iemand hier van ?

Deze storing duurt nu al 4 dagen. Hopelijk is het zo opgelost 

Inloggen op veilig.kpn.com lukt, maar dan volgt een tweede scherm waarop aangegeven wordt dat de inlog niet gelukt is. De ‘inloggen’ button hierop werkt niet.
Geprobeerd in zowel Edge als Firefox (meerdere dagen).

Op deze wijze kan ik een licentie op een oud apparaat niet verwijderen, noch de virusscanner op een nieuw apparaat installeren.

 

Ik heb gisteren kpn gebeld en moest wachten tot vandaag maar kan nog niet inloggen op KPN Velig.

Reputatie 2

Hallo ik kan sinds enkele dagen niet meer inloggen in kpn veilig

Om de tijd in te stellen voor mijn kind 

Het inloggen lukt gewoon niet inlog gegevens zijn gewoon goed

 

Wat kan dat zijn 

 

Bedankt alvast 

Reputatie 4
Badge +4

Dat heb ik momenteel ook.
 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Pieter 1213 ,

KPN heeft op dit moment inderdaad een storing met KPN Veilig. Dat is bekend. Men is druk bezig deze te verhelpen zodat jij weer kunt inloggen en KPN Veilig weer kan installeren.

Reputatie 2

Okee heel erg bedankt voor de informatie 

 

 

 

Hier ook hetzelfde resultaat. Duurt alleen wel al dagen, zou voor een storing op dit gebied niet zo lang mogen duren lijkt me. Vraag me ook af of de bestaande installaties wel een update krijgen nu...

Kan kpn veilig niet meer benaderen om apparaten te veranderen op fsecure ondanks inloggen met kpn account. Wel met kpn account inloggen op mijn kpn, wat is er aan de hand

Kpn veilig kom er niet in 

Maar dit is al.paar weken??

Gr 

Reputatie 2

KPN Veilig update op dit moment niet meer laatste update is van 24-1-2024.  

Werkt KPN veilig al weer, gisteren was er nog een storing?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

@4201263008 Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Helaas is deze storing nog niet verholpen door F-Secure. Zodra er een update is over deze storing laten we dat hier weten. 

Heb sinds 14 dagen glasvezel, super tevreden, maar kan al die tijd al niet inloggen, ik zie echter wel een andere foutmelding:

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Marlintt, nemen we mee.

Een oude update van 29-1-2024 met de boodschap dat F-Secure is aangestuurd om met "prio 1” de storing aan te vliegen is wel erg goedkoop voor een zo'n wezenlijk probleem als het niet kunnen installeren van KPN Veilig. Wat is de waarde van "prio 1”? Een update iedere max 3 uur lijkt me beter voor ongeruste klanten. En nog beter een pushbericht aan belanghebbenden.  

 

Admin: samengevoegd met storingstopic

Reputatie 2

Inmiddels is het probleem verholpen we kunnen weer in de kpn veilig omgeving. 

Reputatie 7
Badge +13

Fijn dat het weer werkt @leeland

Fijn dat het weer werkt probleem opgelost.