Beantwoord

Opnieuw installeren KPN Veilig lukt niet

  • 11 February 2022
  • 3 reacties
  • 860 keer bekeken

Eergisteren bleken alle sites op mijn laptop geblokkeerd vanwege probleem met KPN Veilig. 

Na telefonisch overleg is KPN Veilig verwijderd uit abonnement.

Via een link van KPN zou ik KPN Veilig opnieuw kunnen installeren. Helaas! 

Krijg telkens de melding: “Dit bestand kan schadelijk zijn voor je computer. Wil je KPN Veilig 

toch behouden? Als je op “behouden” klikt dan volgt de melding: “Abonnement is verlopen. Alle bescherming is uitgeschakeld”. 

Na meerdere lange telefoongesprekken met KPN helaas geen oplossing gevonden.

Heel vervelend, vooral als je je laptop zakelijk gebruikt. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Loes_ 14 February 2022, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Elisabeth1965, welkom op het KPN Forum! Vervelend om te lezen dat het niet lukt om KPN Veilig opnieuw te installeren. Als ik het goed begrijp is KPN Veilig verwijderd uit het abonnement om zo hopelijk een nieuwe activatie mogelijk te maken. Balen dat dat niet gelukt is! 

 

Ik hoop dat je er, met behulp van onderstaande stappen, wel uit gaat komen. Allereerst wil ik je adviseren om KPN Veilig volledig te verwijderen van je PC. Dat doe je als volgt: 

  1. Klik links onder op het [Windows] icoon.
  2. Navigeer naar KPN Veilig.
  3. Klik op [Installatie ongedaan maken]
  4. Klik op [KPN Veilig]
  5. Klik op [Verwijderen/wijzigen]
  6. Selecteer [Alle applicaties verwijderen]
  7. Klik op [Volgende] KPN Veilig wordt van je PC verwijderd.
  8. Klik op [Sluiten] KPN Veilig is van de PC verwijderd.

 

Als dat gelukt is kun je inloggen op veilig.kpn.com en vervolgens lees je hier hoe je KPN Veilig kunt installeren en gebruiken op je PC. Laat je even weten of het gelukt is? Zo niet, stuur gerust van screenshots mee van wat je te zien krijgt.

 

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik ben vanmorgen gebeld door KPN Support en KPN Veilig is gelukkig weer geïnstalleerd. :hugging:

Waardeloze hulp van Kpn.

Installeren van Kpn-Veilig lukt niet. Geeft iedere keer aan dat er geen contact komt met ‘emea-f-secure’.

Verder kom ik niet. Al 3 dagen ermee bezig. Telefonisch contact is niet mogelijk. Draai in een cirkeltje rond. 

Na verhuizing opzeggen en naar Ziggo