Beantwoord

Oranje uitroepteken bij KPN Veilig, ben ik nog beschermd?

  • 11 July 2022
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb al enkele dagen een oranje uitroepteken op mijn KPN Veiligsymbool boven in beeld van mijn iMac. Welke actie ik ook uitvoer...uitroepteken verdwijnt niet. Is dit een onveilige situatie?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 July 2022, 19:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Elemuis, welkom hier. 

Heb je daar een screenshot van? En wat is de reden van het uitroepteken? Krijg je daar melding van? Als je er over gaat of als je KPN Veilig opent? 

Hoi Bart,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb inmiddels mijn 2e licentie vrijgegeven, KPN Veilig gedeinstalleerd en daarna weer opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Helaas nu wel mijn 2e licentie kwijtgeraakt maar oké….uitroepteken is nu niet meer zichtbaar.

Hallo @Elemuis binnen het KPN-veilig men u kun je ook de licentie van een apparaat intrekken, dan wordt deze automatisch weer vrijgegeven voor een ander apparaat.

Naar ik begrijp heb je nu de 2 licentie op eenzelfde apparaat geïnstalleerd en denkt dat je deze kwijt bent.

Gewoon de oude licentie due even vrijgeven, zoals ik eerder schreef.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Elemuis binnen het KPN-veilig men u kun je ook de licentie van een apparaat intrekken, dan wordt deze automatisch weer vrijgegeven voor een ander apparaat.

Naar ik begrijp heb je nu de 2 licentie op eenzelfde apparaat geïnstalleerd en denkt dat je deze kwijt bent.

Gewoon de oude licentie due even vrijgeven, zoals ik eerder schreef.

 

Hoe je een licentie vrijgeeft lees je op de site. 

Bedankt voor je duidelijke mail. Ik ga het proberen.