Vraag

PC Veilig installeren lukt niet fout 0

  • 3 February 2024
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Zijn alle problemen met PC Veilig opgelost?

Het opnieuw aanmelden op de PC is gelukt, evenals de nieuwe installatie op nieuwe tablet. Heb een licentie voor meerdere apparaten.

Heb licentie van mobiele en oude tablet vrijgegeven. Wil op beide apparaten de PC Veilig opnieuw installeren, maar krijg nog steeds de melding: Controleer uw netwerkverbinding en probeer het opnieuw: Fout: 0


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @C.J.tje en welkom hier op ons forum!

Deze problemen zijn inmiddels gelukkig opgelost.  Ervaar je nu dan nog steeds hetzelfde probleem als je het probeert te installeren voor je mobiel en tablet?

Hoi Jan,

Helaas nog steeds hetzelfde probleem. Moet ik de App verwijderen en het opnieuw proberen of is er iets anders aan de hand?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Jan,

Helaas nog steeds hetzelfde probleem. Moet ik de App verwijderen en het opnieuw proberen of is er iets anders aan de hand?

Zou je dat eens willen proberen en kun je me via deze weg laten weten of het probleem daarmee is verholpen @C.J.tje ?

Nee, helaas niet gelukt. 

Schiet me plots te binnen en ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar de App lijkt ook niet meer te werken sinds de installatie van PC Veilig op een ander toestel. Het lukte niet om op een nieuw apparaat PC Veilig te installeren, dat was achteraf te wijten aan de storing, maar dat wist ik toen niet. Zonder de procedure goed te weten heb ik de qrcode op het nieuwe apparaat met mijn mobiel gescant, waarop PCVeilig al staat. En toen deed te PC Veilig App het op mijn telefoon niet weer. Heb de App verwijderd, maar sinds dien en de storing bij KPN blijft die foutcode 0

Reputatie 7
Badge +12

Nee, helaas niet gelukt. 

Schiet me plots te binnen en ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar de App lijkt ook niet meer te werken sinds de installatie van PC Veilig op een ander toestel. Het lukte niet om op een nieuw apparaat PC Veilig te installeren, dat was achteraf te wijten aan de storing, maar dat wist ik toen niet. Zonder de procedure goed te weten heb ik de qrcode op het nieuwe apparaat met mijn mobiel gescant, waarop PCVeilig al staat. En toen deed te PC Veilig App het op mijn telefoon niet weer. Heb de App verwijderd, maar sinds dien en de storing bij KPN blijft die foutcode 0

Dankjewel voor de toelichting @C.J.tje. Ik heb hier ook geen verklaring voor en heb daarom navraag gedaan binnen de organisatie. Zodra ik meer weet, laat ik je dat uiteraard meteen weten.

Reageer