Zijn er andere KPN klanten die ook ongeveer elke week een e-mail krijgen van KPN Abuse dat er een virus in het netwerk is gedetecteerd? Bij navragen zou dit op een van mijn iOS apparaten zitten (AdLoad). De suggesties in de opvolgende mail om het op te lossen werken ongeveer een week, en daarna is het weer raak. Resetten van mijn telefoon wil ik niet meer doen, dat kost elke keer een hele dag om weer op de rit te zijn.
De afdeling kan of wil mij op geen enkele manier helpen te onderzoeken waar het probleem door ontstaat. Ik heb alleen maar legale apps, geen jailbreak toestanden en Avast Internetsecurtity aangeschaft voor al mijn apparaten.
Nu wordt mij gevraagd om een verklaring waarom dit misbruik steeds terugkeert, maar ik heb echt geen idee wat er aan de hand is, en ik ben bepaald geen digibeet. Iemand een tip om in contact te komen met een weldenkend mens op die afdeling? Het begint mij enorm te irriteren om elke week uit te leggen dat ik alles heb gedaan waar ze om vragen.
Beste antwoord door Raymondt
Bekijk origineel