Beantwoord

sms dienst 6222

  • 24 April 2020
  • 27 reacties
  • 2097 keer bekeken

beste,

Ik weet niet of ik hier goed voor zit maar zit met het volgende:

 

Ik kreeg net een  hat bericht via instagram van een vriendin van me. In het gesprek werd er gevraagd om mijn nummer. Aangezien ik net een nieuw nummer heb dacht ik dat ze deze nog niet had en gaf deze aan haar.

Nadat ik mijn nummer had gegeven kreeg ik meteen een melding van haar dat ze mijn nummer had opgegeven voor een wedstrijd waarbij er een code werd gegeven. Na dit aan aantal keer te hebben ontvangen werd er ook gevraagd of ik een creditcard heb voor 5000 euro tegoed.

Toen ging er pas een lampje branden dat dit mogelijk scam is. Heb meteen via een andere app een bericht jaar haar gestuurd en toen bleek dat zij dit helemaal niet is geweest en dus scam. 

Nu is mijn vraag hoe kan ik deze sma dienst blokkeren voor verdere sms doeleinde?

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 24 April 2020, 22:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Dus zo dan

Ik heb dit probleem ook gehad, ik had het wel gelukkig op tijd door. Mij is ook aangeraden om twee-staps verificatie aan te zetten.