Beantwoord

Storing mijnkpn app

  • 16 May 2019
  • 27 reacties
  • 2865 keer bekeken

Hallo alle mederwerkers van kpn,is het nou al
Eens bekend waneer de storing van mijnkpn opgelost is?.duurd al een paar dagen,en er is nog niks bekend.erg lastig stel altijd me diensten in op mijn kpn.zijn er al monteurs mee bezig.bij de
Klantenservice kunnen je ook niks vertellen.jullie kunnen beter xs4all houden,daar was bijna nooit geen storing.en als er storing was,was het zo opgelost.je wordt helemaal niet op de hoogte gehouden.slechte zaak kpn gr han-nl
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 May 2019, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Vreemde situatie. Ik kan niks geks vinden.

Kun je eens via een pc/laptop inloggen op MijnKPN en op producten klikken? Onderin zie je een optie om producten te ontkoppelen.

Zou je al je producten eens kunnen ontkoppelen en daarna opnieuw je mobiele nummer toevoegen? Ik hoop dat deze 'reset’ van mijnkpn het gaat oplossen. 

OK dat kan ik proberen