Beantwoord

Update voor KPN Veilig blijft steeds terugkomen

  • 28 December 2022
  • 1 reactie
  • 290 keer bekeken

KPN veilig meldt dat het tijd is voor een update van de antivirusdatabase, Als ik updaten activeer krijg ik de melding dat de bescherming wordt bijgewerkt. Maar al snel verschijnt dan weer de melding dat een update nodig is. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Ik heb dit probleem sinds augustus dit jaar al meerdere keren gehad. Elke keer weer KPN Veilig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Vorige week weer KPN Veilig verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en nu komt al weer de melding dat de antivirusdatabase is verouderd. Updaten lukt echter niet en de melding blijft staan.

In dit forum heb ik dit probleem al vaker op meerdere plekken voorbij zien komen. Het lijkt dus geen nieuw probleem te zijn. Het zou fijn zijn als hier op korte termijn een oplossing voor wordt gevonden. Voordat XS4all.nl naar KPN werd overgezet had ik nooit problemen met FSecure.

 

Ik heb dit ook steeds weer, kan er een structurele oplossing voor komen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door GeSp 30 December 2022, 01:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Taco Both 

 

Je kan proberen of het verwijderen van KPN Veilig via de F-Secure verwijdertool en daarna opnieuw installeren van KPN Veilig het probleem oplost.

De verwijdertool kan je hier vinden: https://www.f-secure.com/nl/home/support/tools