Beantwoord

valse mail over mislukte incasso

  • 20 January 2021
  • 3 reacties
  • 190 keer bekeken

Zojuist deze valse mail gekregen:  (Trap er niet in) :

 

Afzender van de mail was : KPN [renardchrist1.m1@webmail.edpnet.net]




Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft geprobeerd het factuurbedrag van 76,20 van uw abonnement te incasseren. Helaas is deze incasso geweigerd door de bank met foutmelding:

[IE2Q L12D01 - Machtiging is (nog) niet geregisterd bij de bank van de debiteur]

 

Door het bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven verzoeken wij u te handmatig te betalen. Door het openstaande bedrag van  76,20 over te maken naar: DE43 1001 1001 2624 3697 36 - KPN-NL

Opgelet: het bedrag zal worden verhoogd meteen buitengerechtelijk domiciliëring kosten van 90,50 indien het niet voor 22 januari 2021 is voldaan. Wij willen u er ook op attenderen dat bij een achterstallige betaling van uw abonnement kan worden geblokkeerd.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking,


Met vriendelijke groeten,

Daan van Zwachten


KPN-Portaal

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 22 January 2021, 12:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Mailadres afzender kan ook het volgende zijn: KPN <mijnxkpn@no-repllys.nl>

en de afzender kan ook zijn:  KPN <kpn@no-repllys.nl>

 

de overige informatie in mail is exact hetzelfde

Reputatie 7
Badge +19

Beide dank voor het melden. Wat je eventueel met het bericht nog kunt, kun je lezen op onze speciale phishing pagina