Beantwoord

Veel dezelfde spam sinds twee weken

  • 20 February 2022
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik krijg laaste twee week enorm veel spam op mail imail ook die van mijn vrouw het filter lijkt gewoon niets tedoen heb kpn nu all 3x gevraagt maar blijft niet op houden

Ā 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 February 2022, 09:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1

Al twee weken veel spam van dezelfde afzender met gemodificeerde afzendergegevens maar zelfde mail. Steeds gemeld, ca 10 keer keer. Maar helpt niet. Jammer !Ā Ā 

Dus ligt niet aan mij dat ik zo veel spam krijg heb nu in twee dagen rond 30 spam meldingen

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MichelbuistĀ en ook @MOBYLETTE, het Spamfilter is zeker niet kapot. Veel ontvangen ontvangen is niet leuk en het verwerken kost voor jullie gebruikers natuurlijk aardig wat tijd. Helaas zijn de antwoorden uit dit eerdere topic nog steeds actueel.Ā 

Mooier kan ik het niet maken voor jullie.Ā 

Badge

Helaas heb ik hetzelfde probleem. Het blijft maar doorgaan met de spam! Iedere dag weer ondanks dat alle spammailsĀ iedere keerĀ geblokkeerd worden. Echt waardeloos!

Dus ligt niet aan mij dat ik zo veel spam krijg heb nu in twee dagen rond 30 spam meldingen

Ā