Beantwoord

verbetersuggestie voor nummerinformatie 1888

  • 28 October 2020
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

1888 werkt steeds vaker met verouderde nummerinformatie. Het antwoord komt erop neer dat het oude nummer niet veranderd is en daarna wordt doorverbonden zonder te controleren of de verbinding ook daadwerkelijk tot stand komt.

Deze manier van werken komt het imago van 1888 niet ten goede. Het is weliswaar de verantwoording van de relatie om informatie te actualiseren, maar dat doen overledenen en mensen die de relatie met KPN verbraken natuurkijk niet.

Mijn suggestie is dat er iets wordt verzonnen om verlopen nummers op te sporen en te (laten) verwijderen. Daarna een complete actuele nummerlijst(database) ter hand stellen aan de medewerkers van 1888 zodat er geen onzininformatie meer wordt doorgegeven en er alleen maar tevreden klanten worden verkregen. 

Vriendelijke groet

Wim SaatrĂĽbe (...)

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jose_ 3 November 2020, 14:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @saatrube waalwijk, welkom op het forum! :relaxed:

Sorry voor mijn late reactie. We hebben het ontzettend druk waardoor ik nu pas tijd heb om op jouw topic te reageren.

Bedankt voor je verbetersuggestie! Die zijn natuurlijk altijd welkom. :thumbsup: Ik ben even gaan uitzoeken hoe het precies in zijn werk gaat en in principe worden telefoonnummers die niet meer in gebruik zijn ook verwijderd. Je kunt je vermeldingen bij 1888 wijzigen of verwijderen via mijnnummervermelding.nl. Als het telefoonnummer wordt opgezegd, om wat voor reden dan ook (overlijden, geen vast nummer meer willen), dan wordt de vermelding 60 dagen na opzegging uitgezet. Dat is dus niet iets wat opgespoord hoeft te worden, maar wat automatisch gebeurd zodra het nummer wordt opgezegd. 

Reageer