Vraag

verbinding valt dagelijks paar keer uit,

  • 1 October 2020
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

de internet verbinding valt gedurende de dag regelmatig uit.

soms herstelt de verbinding  na een paar minuten.

vaak is het nodig de tv-ontvanger opnieuw op te starten of de experiabox opnieuw op te starten. 

maakt niet uit wat er allemaal op de box is aangeloten.

een monteur van kpn heeft al de telefoonverbinding vernieuwd.

wij zijn voor ons werk afhankelijk van deze verbinding.

LAN blijft wel werken, maar zonder internet kan je echt veel doen…..

alle stappen/aanbevelingen  al vaak doorlopen.

de frustratie begint te wegen

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier op ons KPN Forum @pklompdeoudste! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je vraag. Wat irritant dat de verbinding steeds wegvalt. Al helemaal omdat jullie voor werk afhankelijk zijn van een goede/stabiele internetverbinding.
Om er zeker van te zijn dat ik de situatie goed begrijp. Klopt het dat de wifi-verbinding wegvalt, maar de bekabelde internet verbinding blijft wel werken. Ook zijn er geen problemen wat betreft tv?

Kun je je gegevens alvast invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik eventueel met je meekijken.:hugging:

 

Badge +19

Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig?

Vaak blijft wifi en bedraad in de lucht

verlies alleen internet verbinding

tv valt uit  met melding van geen verbinding

Reputatie 7
Badge +17

Hi @pklompdeoudste! Excuses voor de verlate reactie. Bedankt voor het invullen van je gegevens. Nadat ik je opzocht in het systeem werd al snel duidelijk dat er meer aan de hand is. Jullie hebben helaas een storing momenteel.
De storing zou 30 september opgelost zijn, maar zo te zien is de impact nog niet weggenomen. Ik ga voor je vragen of we een update kunnen krijgen van de site.  Als je op de site aangeeft dat je op de hoogte gehouden wilt worden, dan ontvang je een bericht als de site geüpdatet wordt.

EDIT: Mochten ze mij informeren over de storing, dan laat ik dit uiteraard weten in een reactie.:hugging:

het wegvallen van de verbinding speelt al langer dan de aangegeven storing; al weken zo niet maanden…

of duurt de huidige storing al zo lang ?

 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het melden. Ik had niet zo gauw in de gaten dat het probleem al zo lang speelt. Heb je tot nu toe voornamelijk online gezocht naar oplossingen i.p.v. de klantenservice te bellen? Ik zie namelijk geen eerdere loggingen over dit probleem?  Ik heb helaas nog niets gehoord van de achterliggende afdeling (weekend), dus ik kan je helaas nog geen update geven over de status. Dinsdag hoop ik meer te weten!

Reageer