Beantwoord

vernielingen opstelpunt 2162 kpn deurne heiakker

  • 29 August 2020
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

 

sinds geruime tijd overlast van jongeren bij jullie zendmast in deurne. het betreft de zendmast heiakker bij sporthal De Kubbus. ze zitten boven op jullie schakkel kasten en gooien ook alles onder het vuil. op moment een grote bende. opstelpunt 2162. als julie daar niet gaan ingrijpen gaat het een keertje mis ( vernielingen ). Volgens mij zijn er al sporen van vernielingen zichtbaar aan jullie apparatuur. zojuist de eerste vernieling geconstateerd, lamp afgebroken. 

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 29 August 2020, 12:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @hanske66 

Dat is niet zo mooi, het enigste wat daar aan te doen is om het bij de politie neer te leggen. Je hebt er in ieder geval een foto van, dan heb je in ieder geval bewijs. 
 

Politie: 0900 - 8844 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @hanske66,

We hebben niks meer van jou vernomen, is alles toch nog goed gekomen? Heb je het met de politie kunnen regelen?

nee ik heb geen contact opgenomen met de politie, is mijn taak niet . Is wel bij de wijkagent bekend dat daar overlast is. Maar die doet er ook niets aan als alleen maar praten zoals gewoonlijk.