Beantwoord

Virus waarschuwing in Google Chrome ondanks KPN Veilig

  • 7 February 2022
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

Kpn veilig uitgevoerd en zodra ik chrome open en ik wil iets opzoeken dan krijg ik deze melding te zien. 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

icon

Beste antwoord door wjb 7 February 2022, 21:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Heb je Microsoft Defender al de opdracht gegeven om het theresult.net virus te verwijderen?

Nee. 

Hebben geen opdracht gegeven. 

Heb je Microsoft Defender al de opdracht gegeven om het theresult.net virus te verwijderen?

Nee.

Daar heb ik geen opdracht voor gegeven. 

Reputatie 7

Het lijkt me wel verstandig om dat te gaan doen.

Doe dat door Microsoft Defender zelf te starten en niet via die popup.

@wjb ik gebruik KPN veilig niet maar zou je kunnen uitleggen waarom deze stap belangrijk is. Gaat het om een tegenstrijdigheid? Ik gebruik bijvoorbeeld Avast en krijg meldingen bij het openen van Teamviewer.

Reputatie 7

@wjb ik gebruik KPN veilig niet maar zou je kunnen uitleggen waarom deze stap belangrijk is. Gaat het om een tegenstrijdigheid? Ik gebruik bijvoorbeeld Avast en krijg meldingen bij het openen van Teamviewer.

Theresult.net is een virus en uiteraard wil jij dat virussen van jouw PC geweerd worden. En als KPN Veilig dat dan niet doet dan zal je moeten terugvallen op de vertrouwde antivirus programma's zoals Microsoft Defender en/of Malwarebytes.