Beantwoord

Virusscanner F-Secure, ik kan maar 2 apparaten installeren

  • 22 October 2023
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik kreeg een tijdje geleden een mail over de Virusscanner F-Secure. Nu staat er letterlijk dat je tot 5 apparaten gratis kan installeren. Maar als ik dat wil doen geeft hij aan dat ik al 2 heb staan dat ik er een moet verwijderen om een ander te installeren, of moet bij kopen. Maar dan klopt jullie verhaal niet met het geven dat je tot 5 apparaten gratis kan installeren. Hoe zit dat, is misleidende reclame.

Zie hier onder:

KPN Veilig Virusscanner is een betrouwbaar antivirusprogramma van F-Secure. Het beschermt tegen virussen en verschillende vormen van schadelijke software.

  • Beschermt tegen virussen
  • Voor pc, Mac, mobiele telefoon en tablet
  • Gratis tot 5 apparaten
icon

Beste antwoord door PeterG 22 October 2023, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Met het oude Alles in één abonnement heb je 2 licenties. Dat verandert ook niet, want valt onder de oude voorwaarden tot oktober 2019.

Die mail heeft daar geen rekening mee gehouden.

Sinds 19 oktober 2019 genomen abonnementen ( Hussel en “internet + TV+") bevatten 5 licenties.

Ook de informatie op de website heeft uiteraard betrekking op de recente abonnementen. Dat lijkt mij logisch.

Wil je nu dus 5 licenties dan zul je naar het nieuwste abonnement moeten '’verlengen'’.

 

Bij álle abonnementen is het uitbreidbaar voor € 4,99 per maand per 10.

Nou ik vind dat KPN voor lange vaste klanten dit gewoon ook moeten omzetten dat ze dat kunnen.

We hebben nooit iets extra gevraagd in de afgelopen jaren dat we klant zijn.

Omzetten betekent dat je het nieuwe abonnement neemt.

Je zit geenszins 'vast' aan Alles in één.

BTW: bij het nieuwe abonnement krijg je ook de nieuwe tv ontvangers op Android-TV.