Beantwoord

Waarom krijg ik bij internetbankieren de beveiliging niet meer terwijl alles goed is

  • 16 April 2024
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

ik wil de groene band weer terug bij internet bankieren ,anders is het misschien niet veilig

icon

Beste antwoord door N.N. 16 April 2024, 18:11

Bekijk origineel

2 reacties

Staat bankierbeveiliging wèl aangevinkt binnen KPNVeilig @Is dat nodig ?

Ik gebruik Chrome en heb tevens de extensie geïnstalleerdvan F-secure(lees KPN-veilig) en krijg de groene band gewoon als ik in wil loggen in de site van de bank.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Is dat nodig, welkom! Bankierbeveiliging staat standaard aan zodra je KPN Veilig installeert. Maar als jij het groene bandje niet meer ziet, dan is het een goed idee om te checken of het nog aanstaat.

Open KPN Veilig, en klik linksboven op de menuknop, en daarna op Instellingen. Je krijgt een nieuw scherm te zien, kies daar links voor Veilig browsen. Op de pagina die dan opent, scroll helemaal naar beneden tot je bij de kop Browserextenties komt. Je krijgt daar drie installatie opties. Welke je moet nemen hangt af van welke browser je gebruikt:

  • Klik op Firefox-extensie installeren als je Mozilla Firefox gebruikt.
  • Klik op Chrome Web Store openen als je Google Chrome gebruikt.
  • Klik op Open Edge-add-ons als je Microsoft Edge gebruikt.

 

Nadat je een keus hebt gemaakt, kan het zijn dat je nog een paar dingen moet klikken om de installatie af te ronden. De meeste stappen wijzen zichzelf. Mocht je er niet uitkomen, laat het weten. Geef dan ook even aan welke browser je gebruikt en waar je op vastloopt. 

Reageer