Beantwoord

Wil niet gebeld worden door telefonische verkopers kpn

  • 21 April 2021
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Geregeld wordt ik gebeld door allerlei partijen namens KPN. Ik ben geen klant en wil dat ook niet worden na uitermate treurige ervaring in het verleden. Ik heb toen 16 weken zonder telefoon gezeten dankzij geklungel van KPN. Ik sta in het bel-me-niet regeister maar daar trekken deze figuren zich niks van aan. Vandaag ben ik zelfs door 2 verschillende partijen gebeld namens KPN. Dit schaad de naam van KPN (als dat al niet slecht genoeg was). Wat moet ik in vredesnaam doen om van deze ellende af te komen?

Juridsche stappen?  Wordt-U-al-geholpen? Vara’s Kassa? 

Zegt u het maar.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 22 April 2021, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Dat soort vreselijke tv programma’s gaan u niet helpen natuurlijk. Gewoon vriendelijk antwoorden dat u geen interesse heeft. Dagelijks wordt ik gebeld door energieleveranciers. Af en toe hang ik op en een andere keer maak ik een praatje met ze. Het gaat dan vanzelf over. En als dat al ellende voor u is dan hoop ik dat erger u wordt bespaard.

Ik reageer ook bij KPN. Die huren kennelijk allerlei partijen in om wederverkoop te doen. Als KPN wil zal ik lijst opstellen met telefoonnummers van de bellers. Maar ik heb het niet over af en toe eentje. Ik heb er al zeker 15 aan de lijn gehad. De meeste zijn vriiendelijk en begrijpen dat ik geen klant wordt. Maar er zijn er ook die vergeten vriendelijk te doen. De tip van om je aan te melden bij het bel-me-niet register werkt bij deze KNP jongens helaas niet. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Henk Ballom, welkom! Balen dat je de telefoontjes van onze outbound campagnes als vervelend ervaart. Als je geen klant (meer) wilt worden van KPN, dan kan ik me goed voorstellen dat je hier flauw van wordt. Je geeft aan dat je in het bel-me-niet register staat. Dit werkt, mits je geen klant bent geweest van KPN. Uit jouw bericht begrijp ik dat je in het verleden klant bij KPN bent geweest. Dat betekent dat onze outbound campagnes jou (vooralsnog) mogen benaderen. We vinden het echter wel belangrijk dat deze verkopers jou vriendelijk te woord staan. Dat dit niet altijd het geval blijkt te zijn, vinden wij erg spijtig. Als je mij een lijst met telefoonnummers van de bellers kunt aanleveren, dan zijn wij hier erg bij gebaat. Kan je dan ook aangeven of deze bellers vriendelijk waren of niet?

Daarnaast wil ik aanbieden om jou af te melden voor onze outbound campagnes. Om dit voor je in orde te kunnen maken, wil ik je vragen om jouw profiel aan te vullen met telefoonnummer waarop jij gebeld bent. In combinaties met de lijst van telefoonnummers waardoor jij bent gebeld, kan ik dit doorzetten naar mijn collega's die er voor zullen zorgen dat jij wordt afgemeld.

Ik ga het vanaf nu bijhouden. Maar eigenlijk hoop ik dat deze onzin snel ophoudt. Natuurlijk wordt ik wel eens gebeld door een onbekend bedrijf. Maar de afgelopen maanden is meer dan 80% van de bellers bezig namens KPN. Kennelijk heeft KNP een probleem om nieuwe klanten binnen te halen.

Ik stop deze (zinloze) discussie.