Vraag

Wordt de kluis met wachtwoorden van F-Secure overgezet bij de installatie van KPN veilig?

  • 24 August 2022
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Hallo,

Wij gebruiken nu de XS4All KEY van F-Secure.
Als ik KPN Veilig installeer, wordt dan de kluis met de wachtwoordgegevens van F-Secure overgezet?

Groet,
Hans


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Hans Huizenga, welkom hier. 

Plat gezegd: nee. Dat wordt niet meegenomen. Je hebt echter een account daar en, als ik het goed zie, blijft dat gewoon bestaan. KEY is gratis maar ID PROTECTION niet. 

 

Hoi Alex,

Oké. Xs4all / KPN adviseren ons om te migreren. Dus, om van KEY naar KPN veilig over te stappen. Het is een dienst die bij ons pakket zat (en zit) inbegrepen. We gebruiken de functionaliteit dagelijks.

Als de wachtwoorden niet overgezet worden betekent dat best een hoop werk als dat handmatig gedaan moet worden. Wat raden jullie aan om de migratie vlotjes te laten verlopen? Lijkt me een vraag die bij meer klanten gaat spelen.

Groet,
Hans

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hans, ik kan helaas zo even niets bedenken hoe dit automatisch gedaan kan worden. Wel kun je toegang tot KEY krijgen na de installatie van KPN Veilig door KEY los te installeren van F Secure en ze daarna te kopieren en plakken.Â