Beantwoord

€7,50 extra beltegoed niet gekregen

  • 11 September 2020
  • 7 reacties
  • 176 keer bekeken

Hoi, ik Ben geregistreerd en heb *107# gebeld maar ik krijg geen 7.50 beltegoed.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 11 September 2020, 16:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Janeau 

Heb je alle stappen uitgevoerd die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) ?

Er zijn drie stappen:

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Janeau, welkom op het forum! Je hebt het registratieproces uitgevoerd zoals hierboven door @RBxx wordt beschreven? Dan zou je nu het extra beltegoed van €7,50 er bij moeten staan. Mocht je nu nog steeds niet die €7,50 extra tegoed missen, hoor ik het graag. Zou je dan ook even jouw gegevens willen invullen in jouw profiel

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je inmiddels het extra beltegoed hebt ontvangen. Mocht je nog steeds de €7,50 beltegoed missen hoor ik het graag!

€7,50 beltegoed niet ontvangen

Ook geen sms ontvangen.

Wel een Kpn Id account aangemaakt

 

Reputatie 7
Badge +21

€7,50 beltegoed niet ontvangen

Wel een Kpn Id account aangemaakt

 

Hallo @LuWij , dat is één van de benodigde stappen, maar heb je ook de twee andere stappen uitgevoerd? Je moet ook je prepaid koppelen aan je KPN ID en daarna een formulier invullen.

Zie mijn beschrijving hierboven.

Hallo Ruud,waar en welk formulier moet ik invullen

Waar kan ik deze downloaden

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @LuWij , dat leg ik hierboven ook al uit. Kijk goed naar het plaatje.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Gebruik wel MijnKPN op computer/laptop, ik weet niet of het via de app werkt.