Beantwoord
7,50 extra tegoed niet bijgeschreven
ik zou van KPN €7,50 gratis extra tegoed krijgen. Na alles te hebben ingevuld, zou het er direct op moeten staan. Het staat er nu niet op. Kan iemand van KPN dit snel in orde maken 🙂? Thanks!
Beste antwoord door Susan_
Goedemiddag Nathaliehie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Ik begrijp dat je nog op zoek bent naar je € 7,50 extra beltegoed na registratie in MijnKPN. Mijn eerste vraag is hierbij, op welke manier je het tegoed opvraagt. Is dit via *101# of via een sms met SALDO naar 1266? Het is namelijk extra tegoed, en is niet op te vragen via *101#. Je kan het extra beltegoed opvragen via *107# of via de SMS optie. Wil je dit nog even nagaan?
Is het nog niet toegevoegd, dan kijk ik graag met je verder hierin. Wil je in dat geval in jouw Forum profiel, bij persoonlijke opmerkingen, het 06-nummer noteren?
Bekijk origineelIk begrijp dat je nog op zoek bent naar je € 7,50 extra beltegoed na registratie in MijnKPN. Mijn eerste vraag is hierbij, op welke manier je het tegoed opvraagt. Is dit via *101# of via een sms met SALDO naar 1266? Het is namelijk extra tegoed, en is niet op te vragen via *101#. Je kan het extra beltegoed opvragen via *107# of via de SMS optie. Wil je dit nog even nagaan?
Is het nog niet toegevoegd, dan kijk ik graag met je verder hierin. Wil je in dat geval in jouw Forum profiel, bij persoonlijke opmerkingen, het 06-nummer noteren?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.