Beantwoord

7,50 welkomstegoed niet ontvangen.

  • 9 April 2021
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb mijn telefoon 2 dagen geleden geregistreerd, maar nog geen 7,50 tegoed ontvangen.

icon

Beste antwoord door RBxx 9 April 2021, 16:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Sms SALDO naar 1266 dan krijg je al je saldo te zien.

Ik weet mijn saldo, het is niet bijgeschreven.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Bora46 

Heb je het extra tegoed al aangevraagd? Het eerste gedeelte van je gratis tegoed (€2,50) staat al direct op je simkaart. Het tweede gedeelte (€ 7,50) vraag je eenvoudig aan via MijnKPN.

Er zijn drie stappen die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) , heb je die allemaal gedaan?

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Badge +19

Via de sms krijg je alle tegoeden te zien. Zowel gewoon als bonus.