Beantwoord

Abonnement is omgezet naar prepaid, activatie in het buitenland lukt niet

  • 25 August 2021
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

mijn abonnement is omgezet naar prepaid. Ik zit in het buitenland en de activatie van prepaid lukt niet.

icon

Beste antwoord door ILee 25 August 2021, 19:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @ILee 

Een prepaid simkaart kan je zelf alleen activeren op het KPN netwerk, in Nederland dus. Zet jouw gegevens (privé) in jouw Forumprofiel met 06-nummer en simkaartnummer in het veld "Persoonlijke opmerkingen" dan kan een moderator dit ws. ook wel voor je regelen. 

Geef hier een seintje als je dat gedaan hebt. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ILee. Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels al gelukt om jouw prepaid simkaart te activeren? Als het nog steeds niet gelukt is wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forumprofiel, zoals @RBxx al voorstelde. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik je verder helpen. :blush:

Beste RBxx en Vakish, hoe simpel kan het zijn…… gewoon opnieuw opstarten en alles werkt!

Reputatie 7
Badge +21

Dat is goed nieuws. Goed om te lezen dat het nu wel werkt! Als je in de toekomst onze hulp nodig hebt, dan weet je ons te vinden! :blush: