Beantwoord

Activeren prepaid sim in het buitenland

  • 20 April 2024
  • 8 reacties
  • 129 keer bekeken

Badge

Hallo ik wil graag mijn nieuwe sim activeren vanuit het buitenland.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 22 April 2024, 16:01

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Blossomgerardo 

Dit kan een KPN moderator voor je doen.
Vul alvast je forum profiel zo volledig mogelijk in, en vergeet niet je Prepaid 06-nummer te vermelden en in het vak “persoonlijke opmerkingen” het volledig simkaartnummer (staat op de simkaart zelf).

Zodra je aan de beurt bent, kan helaas wel enkele dagen duren, zal een KPN moderator je Prepaid simkaart op afstand gaan activeren, en je dit via deze topic laten weten.

Je forum profiel vindt je door de tikken op je eigen logo met de letter B erin, naast de blauwe knop met “+ Stel je vraag” erin vermeld.
Tik vervolgens op Mijn Profiel en daarna op Bewerk Profiel.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Blossomgerardo 
Meld hier als je jouw profiel ingevuld hebt, wellicht heeft een moderator eerder tijd voor het activeren van jouw simkaart.

Hierbij nog informatie van moderator @Erik van KPN uit → een eerder topic:

Vragen zoals deze zijn het snelst op te lossen via één op één contact met een van mijn collega's. Nu is de telefonische ingang (0800-0402, gratis) vanuit het buitenland niet te gebruiken. Daarvoor hebben we wel +316 1200 1200. Maar dat is natuurlijk minder handig als het gaat om het activeren van een simkaart. In dat geval is een van onze social media kanalen (Facebook X) een betere optie. Het forum is hiervoor minder geschikt omdat het een dag of wat kan duren voor we aan je bericht toekomen.

Badge

Where can I find the personal comments box to write my number?

I completed my profile.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Blossomgerardo , you will find this box all the way down in your forum profile.

There you can place all information for which there is no place elsewhere.

 

Badge

@RBxx Thank you!

I completed my profile.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Blossomgerardo, I activated your simcard, so you should be able to use it soon! Make sure you restart your phone, just to be sure, so your phone can connect againt with the local mobile network.

Badge

@Alexandra van KPN thank you so much for you’re help and quick responses.

Reputatie 7
Badge +19

You're very welcome @Blossomgerardo! And thanks to @RBxx for the assist :) 

Reageer