Beantwoord

Activeren simkaart prepaid

  • 6 October 2020
  • 5 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik probeer vanuit het buitenland (buiten EU)een prepaid simcard te activeren. Dat lukt niet. Wie kan helpen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 October 2020, 16:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @A.Muller. Welkom op het KPN Forum. Normaal gesproken moet je je in Nederland bevinden om jouw Prepaid simkaart te activeren door te bellen of sms-en met het nummer. Ik zal proberen om het simkaartje vanaf hier voor jou te activeren. Ik weet niet of het gaat lukken, maar ga in ieder geval een poging doen. Zou je het mobiele nummer en simkaartnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

 

Hi Vikash, staat ingevuld. Dank voor de poging.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Als het goed is heb je zojuist een sms ontvangen waarin staat dat jouw simkaart is geactiveerd. 

Dank Vikash, bericht ontvangen en de kaart is nu gekoppeld aan mijn profiel. Het bellen naar Nederland met het nieuwe nummer is nog niet gelukt. Dan moet ik toch alleen maar eerst +31 voor het nummer zetten? 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan! Wanneer je belt naar Nederland moet je altijd +31 voor het nummer zetten. 0612345678 is dus +31612345678 of 010 1234567 is +31101234567.