Beantwoord

Alles-in-1 Basis bundel gekocht, maar melding dat er geen tegoed is?

  • 6 April 2022
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Hoi,

 

ik heb een bundel gekocht ( alles in een- basis). Nu wilde vrienden bellen die in belgie wonen, maar ik krijg steeds de melding dat ik geen geld heb… 

 

hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door PeterG 6 April 2022, 20:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Kan het zijn dat ie niet gewoon al op is?

met 30 minuten ( en een sms kan zelfs al 5 '’minuten'’ zijn bij 640 tekens of meer) vliegt dat er doorheen natuurlijk. Per 160 tekens is het 1 eraf. Eén sms kan tot 800 tekens zijn dus 5 eraf.

En 200 MB is al helemaal weinig. Even een paar minuten video streamen en het is op.

Die bundels zijn TOT 30 min/sms en TOT 200 MB. Je mag er een maand over doen maar zo minimaal is sneller op natuurlijk. Oh ja, dus ook TOT een maand.

Heb je de Prepaid KPN app? Daarin kan je het verbruik checken. En bundels aanschaffen van beltegoed.

btw beltegoed is een beetje ouderwetse. Men kan beter van verbruikstegoed gaan spreken.

het is niet op. ik kan hier een hele maand mee doen. niets te weinig. je hoeft me trouwens niet uit te leggen hoe zo’n bundel nou werkt en hoe ik mijn verbruik kan checken, ik ben niet dom.  Ik kan op het moment nog  25 minuten bellen/smsen. 

groetjes

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @NoortjeKoebrugge, welkom. 

Is het probleem inmiddels opgelost?