Beantwoord

APN instellingen wijzigen voor gps tracker

  • 21 May 2020
  • 9 reacties
  • 390 keer bekeken

Voor het gps tracker horloge van mijn dochter moeten de apn instellingen van de simkaart gewijzigd worden naar mobiel internet lees ik op dit forum. Zouden jullie kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 23 May 2020, 09:12

Bekijk origineel

9 reacties

@Susan_ 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Sachafay , daar ben ik! Ik zag dat je me 'getagd' had in dit bericht. En je hebt ook al keurig het 06-nummer in je profiel gezet, top! Daarom kon ik meteen even kijken en de APN instellingen voor je aanpassen. Kan je het apparaat even opnieuw opstarten en kijken of dit in jouw geval geholpen heeft?:slight_smile:

Hi @Sachafay , daar ben ik! Ik zag dat je me 'getagd' had in dit bericht. En je hebt ook al keurig het 06-nummer in je profiel gezet, top! Daarom kon ik meteen even kijken en de APN instellingen voor je aanpassen. Kan je het apparaat even opnieuw opstarten en kijken of dit in jouw geval geholpen heeft?:slight_smile:

Het heeft geholpen! Bedankt 😁

Reputatie 7
Badge +21

Super, heel fijn om te horen @Sachafay ! Veel plezier ermee!

Hi @Susan_ Susan,

 

Is het mogelijk om ook onze instellingen op de prepaid kaart aan te passen voor gebruik in GPS watch voor mijn dochter. Telefoonnummer is toegevoegd aan mijn profiel.

 

Bij voorbaat dank.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Tjeerdie, bedankt voor jouw berichtje! Ik heb de instellingen aangepast. Wil je even kijken of dit effect heeft voor jouw apparaat?

Hi @Tjeerdie, bedankt voor jouw berichtje! Ik heb de instellingen aangepast. Wil je even kijken of dit effect heeft voor jouw apparaat?

Helaas, het gps horloge geeft nog steeds ‘NO SERVICE’ aan. Moet ik de APN op ‘portalmmm.nl’, ‘internet’ of prepaidinternet zetten? Maakt dat nog uit?

@Susan_ Zie hierboven

Reputatie 7
Badge +21

@Tjeerdie prepaidinternet heb ik vanaf hier ingesteld. Je kan hier even mee testen! Heb je ze alle drie al even getest?

Reageer