Beantwoord

Automatisch opwaarderen KPN Prepaid 500 | Server Error

  • 17 januari 2020
  • 11 reacties
  • 150 keer bekeken

Ik wil mijn bankrekening koppelen ik betaal de 0,01 cent (word ook afgeschreven) en dan word ik doorverbonden na pagina en krijg ik wit scherm met 500 | Server Error...en bankrekening is vervolgens niet gekoppeld.....

icon

Beste antwoord door Sanne_M 25 januari 2020, 15:52

Dan wil ik de specialisten hier graag naar laten kijken. Zou jij het 06-nummer waar het om gaat nog in je forumprofiel willen zetten @Buuske? Dan geef ik deze melding van jou en @Erwin13 aan hen door. Als jullie beiden in je profielen ook het e-mail adres willen zetten waar jullie bereikbaar op zijn en hier een seintje geven wanneer dit gelukt is, dan pak ik het op! 

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Goedenavond Buuske! Wat gek dat dit niet wil lukken. :confused:  Zou je de opwaardeerpagina eens via een andere webbrowser willen proberen? Bijvoorbeeld Google Chrome? Ik ben benieuwd of het koppelen dan wel lukt zonder foutmelding. Mocht je dan dezelfde foutmelding krijgen, zou je het dan op een ander apparaat willen testen? 

Verschillende browsers geprobeerd

Reputatie 7
Badge +13

Dat geeft ook dezelfde melding, dat is naar. Heb je het alleen bij mobiele browsers geprobeerd, of ook bij een browser op een pc? Ik ben benieuwd of het daar wel op lukt, of ook niet.

ja pc en mobiel geprobeerd verschillende browsers...

Heb precies hetzelfde probleem.

Reputatie 5
Badge +7

Dan wil ik de specialisten hier graag naar laten kijken. Zou jij het 06-nummer waar het om gaat nog in je forumprofiel willen zetten @Buuske? Dan geef ik deze melding van jou en @Erwin13 aan hen door. Als jullie beiden in je profielen ook het e-mail adres willen zetten waar jullie bereikbaar op zijn en hier een seintje geven wanneer dit gelukt is, dan pak ik het op! 

Reputatie 5
Badge +7

Dankjewel voor je bericht @Buuske! Ik heb voor jou een ticket aangemaakt. Ik verwacht dat je hier binnen 5 werkdagen een terugkoppeling over ontvangt. :slight_smile:  Laat je me hier weten of het gelukt is?

@Erwin13, zou je in je forumprofiel nog het e-mail adres willen zetten waar je bereikbaar op bent? Dan maak ik voor jou ook een ticket aan! 

Ik zie in mijn forumprofiel nergens een item waar ik mijn mailadres kan invullen.

Reputatie 5
Badge +7

@Erwin13 Daar is inderdaad geen losse regel voor, maar je kunt hem achter persoonlijke opmerkingen of je klantnummer internet/televisie zetten! :slight_smile:

Done

Reputatie 5
Badge +7

Top! Ook voor jou heb ik een ticket aangemaakt. Ik hoop dat het hiermee snel opgelost is! Houd je ons op de hoogte? 

Reageer