Beantwoord

Bellen en sms'en met Prepaidkaart werkt niet meer

  • 12 April 2023
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Mijn vader is in het bezit van een Fysic senioren mobiel. Voor hem hebben we destijds een KPN prepaidkaart aangeschaft. Na enige tijd het toestel niet gebruikt te hebben, lukt het nu niet meer om zelf te bellen of een bericht te sturen. Bij het bellen van een nummer horen we een gesprekstoon.

Wel kan er gebeld worden naar het toestel.

Op zijn prepaidkaart staat nog een bedrag van ruim 8 euro. Bij het opvragen van het openstaande saldo kwam geen verdere melding.

Wat kunnen wij nu doen?

 

icon

Beste antwoord door KeesYagi 12 April 2023, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Bij prepaid moet minstens één keer in zes maanden zelf gebeld, sms-en of internet gebruikt worden om het tegoed geldig te houden. Na die zes maanden (zonder gebruik) wordt eerst uitgaand verkeer geblokkeerd. Je kan nog wel gebeld worden. Dan is er nog 90 dagen om het nummer te deblokkeren door het tegoed op te waarderen. Doe je dat niet dan wordt het nummer na die 90 dagen geheel geblokkeerd en definitief opgeheven.

Zie: Vraag over KPN Prepaid? Vind hier je antwoord | KPN

bij de vraag “Hoe lang is mijn prepaidtegoed geldig?

Ik vermoed :

 

Dank je wel Ruud. Ik ga het tegoed opwaarderen.

Grt. Ingrid

Reputatie 7
Badge +21

Via privébericht van Mau30 vernomen, dat het probleem door opwaarderen verholpen is.

Het is gelukt. Er kan weer naar buiten gebeld worden.