Beantwoord
Beltegoed kwijt naar overgang KPN prepaid
Had prepaid van telfort. Is overgegaan op KPN. Ik had ong 16 euro beltegoed en opeens kreeg ik vanmorgen een sms van KPN dat mijn beltegoed 0 is. Ik gebruik het toestel om een enkele keer te bellen en doe ook heel lang met beltegoed. Ik gebruik over een heel jaar ong 20 euro. Ik heb gechat met een medewerker en hij vertelde dat er data is verbruikt. In ieder geval niet dat ik weet ik heb geen internetbundel en maak helemaal geen gebruik van
bundels. Een enkele keer gebruik ik mijn wifi thuis. wel kreeg ik de laatste week banners van youtube zonder dat ik wifi had aanstaan en vond dat nogal vreemd. Zou het daar aan gelegen kunnen hebben?
bundels. Een enkele keer gebruik ik mijn wifi thuis. wel kreeg ik de laatste week banners van youtube zonder dat ik wifi had aanstaan en vond dat nogal vreemd. Zou het daar aan gelegen kunnen hebben?
Beste antwoord door Noordzee
Bij KPN werkt het anders dan bij Telfort.
Bij KPN moet je internet bewust uitzetten. Kies voor Mobiel netwerk uit !
Let op : Er zijn meerdere instellingen die je uit moet zetten, zoals automatische updates van apps e.a.
Je hebt dus jouw beltegoed opgemaakt aan mobiel internet, zonder dat je het zelf in de gaten had.
KPN schrijft er zelf dit over:
Bij KPN kun je ook zonder databundel gebruikmaken van internet. Wel zo handig als je maar even online wilt zijn. Je betaalt dan 0,15 per MB uit je beltegoed. Wil je geen internet gebruiken, zet dan internet uit in je telefoon. Via onze toestelhulp lees je hoe je dat doet.
Bekijk origineelBij KPN moet je internet bewust uitzetten. Kies voor Mobiel netwerk uit !
Let op : Er zijn meerdere instellingen die je uit moet zetten, zoals automatische updates van apps e.a.
Je hebt dus jouw beltegoed opgemaakt aan mobiel internet, zonder dat je het zelf in de gaten had.
KPN schrijft er zelf dit over:
Bij KPN kun je ook zonder databundel gebruikmaken van internet. Wel zo handig als je maar even online wilt zijn. Je betaalt dan 0,15 per MB uit je beltegoed. Wil je geen internet gebruiken, zet dan internet uit in je telefoon. Via onze toestelhulp lees je hoe je dat doet.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.