Beantwoord

Beltegoed niet ontvangen

  • 22 May 2020
  • 8 reacties
  • 203 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Op 15 mei 2020 heb ik voor mijn moeder via KPN opwaarderen een prepaidbeltegoed van €20 aangeschaft en betaald. Mijn moeder heeft het beltegoed niet ontvangen. Ook heeft zij geen sms of mail ontvangen. Haar oude beltegoed staat op €35 en is na het opwaarderen nog steeds €35. Zij heeft het door mij aangeschafte €20 beltegoed niet ontvangen. 

Kunt u ervoor zorgen dat mijn moeder het beltegoed alsnog krijgt?

Met vriendelijke groet,

Jokelijn

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Lisa 30 May 2020, 14:18

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Jokelijn, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Oh, dan lijkt er iets niet helemaal goed te gaan als dat beltegoed nog steeds niet bijgeschreven is. Als ik het goed begrijp heb jij voor je moeder online voor haar nummer beltegoed gekocht, maar is dit nooit bijgeschreven toch? Dan kijk ik graag even mee! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met het 06-nummer van je moeder in ieder geval? Daarnaast ontvang ik ook graag een screenshot of bewijs van betaling dat er € 20,00 afgeschreven is door KPN. Zorg ervoor dat andere gegevens op dat screenshot niet zichtbaar zijn :wink:

Ik hoor graag van je zodat ik het kan uitzoeken!

Beste Susan,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het telefoonnummer van mijn moeder en mijn emailadres in mijn forum profiel bijgeschreven.

Hoe kan ik het bewijs van betaling naar jou zenden?

Met vriendelijke groeten,

Jokelijn

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Jokelijn, excuses voor de late reactie! Volgens mij is er inmiddels al contact met ons geweest op een andere manier. Is het probleem opgelost? Als ik nog kan helpen dan hoor ik dat graag.

Hallo, inderdaad is er al telefonisch contact geweest, maar het is nog steeds niet opgelost. Dat is de reden dat ik het op deze manier probeer.

Het €20 beltegoed is nog steeds niet ontvangen.

Kunt u ervoor zorgen dat mijn moeder het beltegoed alsnog krijgt?

Met vriendelijke groet,

Jokelijn

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, zou je alsjeblieft alsnog de screenshot willen plaatsen die Susan vroeg?

Beste Alex, hier is de screenshot: 

*admin: Screenshot verwijderd en intern opgeslagen i.v.m. privacy.  [Goedgekeurd] 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Jokelijn Bedankt voor de screenshot. Ik heb deze even intern opgeslagen omdat er mogelijke privacy gevoelige gegevens in staan. Ik zag tot mijn verbazing dat het beltegoed gewoon is bijgeschreven op de 15e.  
Waarom jullie er geen sms van ontvingen is me alleen een raadsel. Ik zie dat niet alle verbruiks notificaties aanstaan. Dit kan er iets mee te maken hebben. Ik kan deze notificaties aanzetten, zodat je kunt kijken of ze deze sms’jes voortaan ontvangt. Je moeder heeft op dit moment 33,02 euro beltegoed. 

Beste moderators,
Het feit dat jullie hebben kunnen nakijken dat het beltegoed is bijgeschreven stelt mij gerust. Omdat wij geen sms of een mail hebben ontvangen twijfelden wij daaraan. Dat is nu rechtgezet. Bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Jokelijn

Reageer