Beantwoord

Beltegoed op niet bestaand nummer gezet.

  • 11 November 2020
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Badge

zojuist tot de conclusie gekomen dat ik met € 15,-  een niet meer bestaand /niet meer in gebruik zijnd nummer heb opgewaardeerd. Betaald via ideal Kan het op de bank rekening niet storneren. Hoe los ik het op in die zin dat ik mijn geld terugkrijg?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 November 2020, 14:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @leblancj . Welkom op het forum.

Hoe heb je dit precies gedaan? Ik heb iets meer informatie nodig. Kun je privacy gegevens in het vrije invoerveld in je profiel zetten? 

Omdat het om een betaling gaat wil ik je tevens adviseren om te bellen met 0800 0402 en in te spreken ‘Collections’ . Zij hebben meer mogelijkheden om betaalverkeer te controleren. 

Nog even een nagekomen bericht.

In de regel is het zo dat het systeem dit zelf herkent. Je zou automatisch een refund moeten krijgen. Dit gebeurt doorgaans binnen 5 werkdagen.

Mocht je volgende week je geld nog niet terug hebben, wil je mij dan een seintje geven?

Badge

ik zal met 0800 0402 bellen. dank voor hulp

Mocht het via hun niet lukken, laat het even weten. Ik kan niets beloven maar wil uiteraard altijd even meekijken.