Beantwoord

Beltegoed opgewaardeerd: wel betaald, niet ontvangen

  • 10 August 2020
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Ben,

(...) 

Ik heb geprobeerd mijn prepaid op te waarderen met €30,= op 2 aug..

Kreeg melding dat men bankgegevens moest checken, dat zou 5 werkdagen duren.

Het geld is direct van mijn banktegoed afgeschreven. Tot nog toe geen beltegoed.

Bellen met jullie lukt niet . KPN kent mij opeens niet meer. Wat is er an de hand ????

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 August 2020, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ben Zine, welkom op het forum!
Ik zie dat het nummer uit je profiel op 13-08-2020 bij ons weggeporteerd is naar een andere provider. Hiermee zal ook je eventuele beltegoed vervallen zijn. Ik kan je opwaardering helaas niet inzien. Via welke route heb je geprobeerd op te waarderen op 2 augustus? Heb je daar ook iets van een kenmerk van? Zou je die bij “persoonlijke opmerkingen” op je profiel willen vermelden?

Als een iDeal betaling mislukt wordt het bedrag overigens automatisch teruggestort. Heb je het niet toevallig al teruggekregen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!